  • 21. Data: 2002-10-21 21:26:10
    Temat: Re: karty
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > watpie czy jakis obronca polskich posow potrafi przekonac mnie by ich
    uzyc,
    > a posiadaczy MC uwazam wlasnie za takich luzakow
    > :-))))))))))

    hmmm a czy od _wypuklych_ Mastercardow (a nie Maestro) tez wymagaja PINu -
    wydaje mi sie, ze nie...

  • 22. Data: 2002-10-21 21:27:59
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Mnie nie bawi płacenie za bułkę i mleko paru złotych kartą.
    > Zresztą takie zakupy realizuje mój przedszkolak, który zawsze coś z tej
    > reszty zyska:-)
    > Ale każdy ma swój styl.

    och ! jaki maczo
    och ! jaki styl
    chodzilo Ci o to by zademostrowac swoje bogactwo czy też pogardę dla tych,
    dla których ileś tam lat temu stworzono pojecie KK?

  • 23. Data: 2002-10-21 21:30:49
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    > hmmm a czy od _wypuklych_ Mastercardow (a nie Maestro) tez wymagaja PINu -
    > wydaje mi sie, ze nie...

    moze masz racje - widzac co widze - zapomnialem by sie zorientowac
    a tak z czystej ciekawosci - czy inni tez (chocby nie chcieli) :-))
    podgladaja cudze piny (by zaraz o nich zapomniec) czy tez ja tylko taki
    wredny jeZdem :-)))

  • 24. Data: 2002-10-21 21:59:01
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    berdycz wrote in message ...

    >Na tak? ewntulano?ć mam znakomicie niżej oprocentowany kredyt w ROR
    >I to nie w jednym banku, bo czasami która? karta nie działa

    Witam

    Nie. Nie masz. KK wbrew swej nazwie oprocentowana jest na 0 %. No, chyba, ze
    nie wiesz, co to jest KK.

    Korzyści:

    1) Grace period
    2) Ubezpieczenie - a wlasciwie natychmiastowe wycofanie obciazenia przez
    bank po jednym telefonie
    3) Dowiezienie w kaze miejsce swiata w ciagu 24 - 48 h ( zalezy jaka karta )
    4) Jasne i czytelne zestawienia w necie - latwa kontrola rozchodow
    5) ( Chyba ) brak koniecznosci wstukiwania PIN-u ( bardzo latwego do
    przechwycenia )
    6) Ubezpieczenia od wypadkow, kradziezy i innych takich ( nie wczytywalem
    sie )
    7) Sadze, ze musisz miec dobre przyczyny, by dzielic transakcje na
    wykonywane KK i KD. Trudniej sie potem polapac.
    8) Bezpieczenstwo - KK nie maja pinu ( moje ) - nie musisz go sobie nadawac,
    wiec ci nikt go nie podejrzy.
    9) Dyskrecja: KK mamy ( mam nadzieje, ze Ty tez ) w innym banku niz ROR z
    Maestro czy Electronem. Po kiego grzyba moj podstawowy marmur ma wiedziec
    ile i za co oraz gdzie ja place ?? Dostaje czek raz na miesiac od banku
    prowadzacego rachunek karty.
    ....... I wiele innych zalet

    Ale nie chce mi sie dalej pisac, bo nie wiem, czy nie trollujesz :)))

    pzdr
    wkg

  • 25. Data: 2002-10-21 22:43:06
    Od: "ciekawski" <m...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:ap1r8j$4k9$1@news.onet.pl...
    > uzyc,
    >
    > hmmm a czy od _wypuklych_ Mastercardow (a nie Maestro) tez wymagaja PINu -
    > wydaje mi sie, ze nie...

    No właśnie, chyba koledze karty się pomyliły. Przy płaceniu MasterCardem
    Citi jeszcze mi się nie zdarzyło żeby ktoś prosił mnie o podanie PINu.
    Pewnie podałbym inną karte a nie PIN. Przy operacjach Maestro zawsze muszę
    podać PIN - tylko że ja używam jej wyłącznie do wypłat z bankomatów :)))

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 26. Data: 2002-10-22 01:41:31
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "berdycz" <p...@b...pl> writes:

    > Kwoty do 1000 zł uważam za małe dla KK

    Pytanie nie dotyczylo "kwot malych dla KK" a po prostu "malych kwot".
    Karty kredytowe nadaja sie tylko do placenia malych kwot, przy wiekszych
    prowizje bylyby niedopuszczalnie duze, poza tym zwykle KK i tak nie maja
    wystarczajacych limitow.

    > Do 1000 zł to płacę elektronem
    > do 100 zł gotówką
    > Mnie nie bawi płacenie za bułkę i mleko paru złotych kartą.

    KK nie sluzy do zabawy, wiec nie jestem zdziwiony.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 27. Data: 2002-10-22 05:14:53
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:ap1q0g$1cb$1@news.onet.pl...

    > No tak - ale karta debetowa + maly debet - tez spelania te role :) Chociaz
    > ja tam nie pogardzilbym VC z Fortisa :)

    Maly debet juz jest oprocentowany ;)

    --
    JaKi

  • 28. Data: 2002-10-22 05:15:51
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Na taką ewntulaność mam znakomicie niżej oprocentowany kredyt w ROR
    > I to nie w jednym banku, bo czasami któraś karta nie działa

    Znakomicie nizej oprocentowany? Doplacaja Ci do kredytu? ;-)

    --
    JaKi

  • 29. Data: 2002-10-22 07:06:02
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "berdycz" <p...@b...pl> wrote in message

    > Ale każdy ma swój styl.
    > Widzę, że nie zrozumieliśmy się :-)

    moj maz prosze pabi, moj maz jest z zawodu dyrektorem, hehe. taki styl.

  • 30. Data: 2002-10-22 07:07:59
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "krab" <_...@h...pl___> wrote in message

    > Tylko i wylacznie z ww pododu - posiadana karte "mastrcard" schowalem tak
    > gleboko jak sie da i nigdy jej nie uzyje

    eeee, nie uogolniaj i nie strasz ludziow na okolo. Z MC Citi nie trzeba
    podawac jakichkolwiek pinow ....