  • 1. Data: 2004-05-06 11:27:00
    Temat: Ranking rachunków firmowych w "Rz" ?
    Od: d...@p...onet.pl

    czy może ktoś podrzucić link do tego rankingu, ponieważ szukam
    we wszystkich miejscach na stronie rzepy i nie mogę znaleźć.

    pozdr.

    ze strony Multibanku:
    MultiBank zdobył I miejsce w rankingu rachunków firmowych dla
    małych i średnich przedsiębiorstw opublikowanym przez
    dziennik Rzeczpospolita .

  • 2. Data: 2004-05-06 11:54:24
    Temat: Re: Ranking rachunków firmowych w "Rz" ?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > MultiBank zdobył I miejsce w rankingu rachunków firmowych dla
    > małych i średnich przedsiębiorstw opublikowanym przez

    W dodatku moja firma - ale i tak trzeba bedzie skorzystac z platnego
    archiwum

    zobacz tez to
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,3097