  • 1. Data: 2005-06-22 11:34:36
    Temat: jaki czas oczekiwania na karte
    Od: "skrzyp@ol" <s...@r...pl>

    Złożyłem wniosek o karte kreydtowa w mbanku, wczoraj tj 21 podpisalem juz
    wszystkie niezbedne dokumenty. Orientuje sie ktos jak dlugo bedzie trwalo az
    dostane fizycznie karte do reki bo 1 wylatuje i potrzebuje miec ta karte??
    Dodam ze wniosek i wysylka karty dotyczy Poznania.

    Wiem ze to jeszcze zalezy od poczty polskiej, ale chodzi o orientacyjny
    czas.
    --
    Piotr

  • 2. Data: 2005-06-22 11:58:40
    Temat: Re: jaki czas oczekiwania na karte
    Od: gollum <n...@u...pl>

> [...]
    > Dodam ze wniosek i wysylka karty dotyczy Poznania.
    >
    > Wiem ze to jeszcze zalezy od poczty polskiej, ale chodzi o orientacyjny

    22 agent odeslal umowe do banku... okolo 25-26 mbankowcy dopiero zaczna
    analizowac wniosek, to im zajmie ok 24 godzin. 27 wydadza dyspozycje
    wydania karty (w przypadku pozytywnej weryfikacji), 30 ja wyprodukuja i
    wysla... bedzie szla okolo 3-4 dni. i to jest optymistyczna wersja.
    w kazdym razie przed 1 jej nie dostaniesz...