  • 1. Data: 2011-10-14 08:22:20
    Temat: jaki bank w... Grecji?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Czy ktos orientuje sie w greckim rynku bankowym?

    Szukam banku w Grecji, do ktorego mozna wejsc "z ulicy" w Atenach, i
    ktory objety by byl gwarancjami _nie-greckimi_ (lecz np. niemieckimi czy
    austriackimi; cypryjskimi lepiej tez nie).

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 2. Data: 2011-10-16 19:23:08
    Temat: Re: jaki bank w... Grecji?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 14 Paź, 10:22, Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> wrote:
    > Szukam banku w Grecji, do ktorego mozna wejsc "z ulicy" w Atenach, i
    > ktory objety by byl gwarancjami _nie-greckimi_ (lecz np. niemieckimi czy
    > austriackimi; cypryjskimi lepiej tez nie).

    Mam znajomka Greka podpytam go, co prawda mieszka w Polsce x-naście
    lat ale pewnie jakieś kontakty ma :>

    L.

  • 3. Data: 2011-10-16 20:35:50
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 16.10.2011 21:23, Lisciasty wrote:

    > Mam znajomka Greka podpytam go, co prawda mieszka w Polsce x-naście
    > lat ale pewnie jakieś kontakty ma :>

    Bylbym bardzo wdzieczny :)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 4. Data: 2011-10-16 22:59:48
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-10-16 22:35, Tomasz Chmielewski pisze:

    > Bylbym bardzo wdzieczny :)

    Tak trudno było zapytać google?
    http://www.europages.pl/katalog-przedsiebiorstwa/did
    -23/hc-21706/cc-GRC/wyniki.html

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 5. Data: 2011-10-17 06:39:53
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 17.10.2011 00:59, Animka wrote:

    > Tak trudno było zapytać google?
    > http://www.europages.pl/katalog-przedsiebiorstwa/did
    -23/hc-21706/cc-GRC/wyniki.html

    A ta strona ma sie do mojego pytania jak...?

    Ciezko musi byc osoba zwana Animka :)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 6. Data: 2011-10-17 08:20:47
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> wrote on 2011-10-17_8:39

    > Ciezko musi byc osoba zwana Animka :)

    A jakby to przełożyć na polski ?
    :-)

    witrak()

  • 7. Data: 2011-10-17 12:51:43
    Od: "mnemotechnik" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Polecam wykaz na stronie greckiego banku centralnego
    http://www.bankofgreece.gr/BogDocumentEn/1_CreditIns
    titutions.xls

    Z oddziałów banków zagranicznych, które obsługują osoby prywatne
    sprawdziłbym Citi, HSBC i Paribas.

  • 8. Data: 2011-10-17 13:07:59
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 17.10.2011 14:51, mnemotechnik wrote:
> [...]
    titutions.xls

    > Z oddziałów banków zagranicznych, które obsługują osoby prywatne

    Super, dzieki!

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 9. Data: 2011-10-20 09:21:24
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 16 Paź, 22:35, Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> wrote:
    > Bylbym bardzo wdzieczny :)

    Niestety koleżka coś nieuchwytny, może wyjechał protestować :/

    L.