  • 1. Data: 2002-12-06 21:27:15
    Temat: Chętni na Inteligo
    Od: j...@o...pl

    Szukam osób które chciałyby otworzyć konto inteligo i dostać 50 pln...
    Zainteresowany(a) napisz, prześlę link, bez niego nie dostaniesz kasy. Sory że
    zawracam głowę ale potrzeba mi trochę kasy, (ja też dostaję 50 pln) za
    klienta... poczytajcie sobie ofertę tego banku, ja jestem zadowolony
    (www.inteligo.pl) po przejęciu przez PKO BP bez zastrzeżeń kartę kodów dostałem
    z 2 miesięcznym wyprzedzeniem :)

  • 2. Data: 2002-12-07 10:25:20
    Temat: Re: Chętni na Inteligo
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > zawracam głowę ale potrzeba mi trochę kasy, (ja też dostaję 50 pln) za
    > klienta... poczytajcie sobie ofertę tego banku, ja jestem zadowolony

    Ja też niestety szukam chętnych osób ale więcej jest tych co już mają konto
    inteligo niż tych którzy chcą je mieć, dla tych polecam lekturę na
    www.marcib.republika.pl

  • 3. Data: 2002-12-07 12:54:20
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Szukam osób które chciałyby otworzyć konto inteligo i dostać 50 pln...
    ...ciach

    Ważna Informacja
    Prosimy, nie wysyłać informacji o promocji Dla Moich Przyjaciół do innych
    użytkowników Internetu w natarczywy i uciążliwy dla nich sposób. Nie
    uprawiajmy tzw. "SPAMMINGU". W szczególności chodzi tu o grupy dyskusyjne -
    wysyłanie informacji do grupy dyskusyjnej lub do wielu grup naraz. Pamiętaj,
    że JEST TO NIEZGODNE Z OBOWIĄZUJĄCĄ NA NICH ETYKIETĄ.

  • 4. Data: 2002-12-07 13:04:52
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > że JEST TO NIEZGODNE Z OBOWIĄZUJĄCĄ NA NICH ETYKIETĄ.

    A tych cwokow myslisz, ze to interesuje...
    Jakos nie wspominaja, ze trzeba na tym koncie trzymac >100 zl, zeby
    nie obciazyli 5 zl oplata..
    Nie wspominajac o 99 gr. za karte/miesiac.

    Na cale szczescie teraz zakladajacych tylko dla pieniedzy bedzie
    mniej...

    Swoja droga naprawde dizwi mnie brak zapisu w regulaminie, ze za
    spamowanie kasa nie bedzie wyplacana.

  • 5. Data: 2002-12-07 13:18:46
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:assrkl$d58$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Swoja droga naprawde dizwi mnie brak zapisu w regulaminie, ze za
    > spamowanie kasa nie bedzie wyplacana.

    1. moze byc trudno udowodnic i zdefiniowac formalnie, gdzie sie
    konczy/zaczyna spamowanie
    2. (wazniejsze) - skutecznosc promocji by zmalala ...
    (oczywiscie nie na tej grupie, bo tu albo juz maja konto, albo mieli, albo z
    wyboru go nie maja - spamowanie tej grupy jest bezsensem)

    kwestie etyczne/netykiety pominalem

    --
    Robert

  • 6. Data: 2002-12-07 13:27:46
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:assrkl$d58$1@news.onet.pl...

    > A tych cwokow myslisz, ze to interesuje...

    Pewnie w przewazajacej czesci przypadkow nie, ale jesli nawet 1 na 100
    przestanie byc "cwokiem", to i tak "jedna duszyczka urastowana"

    > Swoja droga naprawde dizwi mnie brak zapisu w regulaminie, ze za
    > spamowanie kasa nie bedzie wyplacana.

    Tym bardziej, ze traca rowniez przez to klientow. Mnie takie spamowanie
    calkowicie zniechecilo.
    A swoja droga napisanie w podobnym spamie "Sory że zawracam głowę...."
    przypomina mi stwierdzenie: "Wybacz Zdzichu, przepraszam, że zaraz
    dostaniesz w ryja" ;-)

  • 7. Data: 2002-12-07 13:32:20
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asst0n$hmq$1@flis.man.torun.pl, bwwald wrote:

    > Tym bardziej, ze traca rowniez przez to klientow. Mnie takie
    > spamowanie calkowicie zniechecilo.

    Ciebie moze tak :)
    Ale kogos kto o tym _nie wiedzial_ a jest łasy na 50zl, niekoniecznie.

    A co do zniechecania, to mnie zniechecaja reklamy, ktore przerywaja mi
    ciekawy program w TV. Co ciekawsze, z kimkolwiek prawie rozmawiam, wszyscy
    maja takie wrazenie.
    Tylko dlaczego rosnie sprzedaz reklamowanych produktow ... ? ;)

    > A swoja droga napisanie w podobnym spamie "Sory że zawracam głowę...."
    > przypomina mi stwierdzenie: "Wybacz Zdzichu, przepraszam, że zaraz
    > dostaniesz w ryja" ;-)

    Zawsze cos, mozna zdazyc uciec (przyp. 2.) lub nacisnac Del (przyp. 1). :)

    --
    Robert

  • 8. Data: 2002-12-07 13:36:59
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > 1. moze byc trudno udowodnic i zdefiniowac formalnie, gdzie sie
    > konczy/zaczyna spamowanie

    Dla mnie wystarczy zdefiniowac nieformalnie ;-) regulaminowy zakaz
    werbowania na grupach dyskusyjnych.

    > 2. (wazniejsze) - skutecznosc promocji by zmalala ...
    Klientow ze srednim saldem 100 PLN na koncie? ;-) Oj chciałbym zobaczyc ich
    statystyki. :-) Mam nadzieje, ze z kazda promocja wynik jest coraz gorszy...

  • 9. Data: 2002-12-07 13:42:35
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:assthv$i7c$1@flis.man.torun.pl, bwwald wrote:

    > Dla mnie wystarczy zdefiniowac nieformalnie ;-) regulaminowy zakaz
    > werbowania na grupach dyskusyjnych.

    Dla Ciebie tak (i dla mnie!) - ale klient mógłby się zwrócić do sądu o
    rozstrzygnięcie, a to mogłoby być niewygodne.

    > Klientow ze srednim saldem 100 PLN na koncie? ;-) Oj chciałbym
    > zobaczyc ich statystyki. :-) Mam nadzieje, ze z kazda promocja wynik
    > jest coraz gorszy...

    Wiesz, zalezy jak zdefiniujesz "skutecznosc". Jesli zdefiniujesz jako czysty
    przyrost klientów (bez przyrostu depozytów), to wtedy lekko :) - ja to
    miałem na myśli i oczywiscie pisałem ironicznie.

    --
    Robert

  • 10. Data: 2002-12-07 13:52:32
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > maja takie wrazenie.
    > Tylko dlaczego rosnie sprzedaz reklamowanych produktow ... ? ;)

    IMO nie mozna do konca porownywac natretnego, prostackiego spamowania z
    natretnym puszczaniem reklam w telewizji (zauwaz, ze tv publiczna jest mniej
    natarczywa, a korzysci z reklam czerpie wiecej) nad ktorymi pracowali
    specjalisci, czesto umiejacy "dorwac" sie do podswiadomosci ludzkiej, nawet
    jesli tego nie chcemy.

    > Zawsze cos, mozna zdazyc uciec (przyp. 2.) lub nacisnac Del (przyp. 1). :)
    Gdyby mozna było tak zawsze.. :-)