  • 1. Data: 2009-01-15 20:56:39
    Temat: [info] [Alior] jutro znowu przerwa techniczna
    Od: xbartx <b...@h...net>

    "Uprzejmie informujemy, że od dnia 16.01.2009 (piątek) godz. 22:00 do
    17.01.2009 (sobota) godz. 03:00 System Bankowości Internetowej będzie
    niedostępny ze względu na planowane prace serwisowe. Przepraszamy za
    niedogodności z tym związane."

    Ciekawe coś się pojawi a co zniknie?
    Tydzień temu zaczęło działać ustawienie nazwy rachunku, ale za to
    przestło być widać przelewy odroczone w kalendarzu. Dalej nie działa
    edycja ramki "Moje skróty", no i znane problemy jak przelewy z karty i
    generowanie wyciągów. To co w sobote nastawiamy budzik na 3:00 i
    testujemy ;)

    Xenocide

  • 2. Data: 2009-01-16 05:51:37
    Temat: Re: [info] [Alior] jutro znowu przerwa techniczna
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

[...]

    Podejrzewam integracje z biurem maklerskim.
    pozd
    as

  • 3. Data: 2009-01-16 19:03:55
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

[...]

    mogliby w koncu zrobic mozliwosc generowania potwierdzenia dla przelewow
    odroczonych (juz zrealizowanych), bo teraz opcja potwierdzenie jest tylko
    dla przelewow realizowanych z data biezaca.

  • 4. Data: 2009-01-17 11:46:26
    Od: G-Z <p...@p...prohost.pl>

    xbartx pisze:
> [...]
    > edycja ramki "Moje skróty", no i znane problemy jak przelewy z karty i
    > generowanie wyciągów. To co w sobote nastawiamy budzik na 3:00 i

    Dodali potwierdzenia do przelewów odroczonych. Nic więcej nie
    zauważyłem. Nie poprawili nieprawidłowej liczby przelewów do
    zatwierdzenia w ramce Podsumowanie transakcji (pokazuje się tam liczba
    przelewów odroczonych), dalej nie ma możliwości wyświetlania powiadomień
    na pulpicie (brak ramki Wiadomości). Dalej nie ma odroczonych w kalendarzu.

    Popsuli jedną rzecz: jeśli z ramki Moje skróty wybierzemy przelew
    krajowy to przy formularzu po lewej stronie nie wyświetla się menu
    Płatności.

    A wykonywanie przelewów własnych (pomiędzy 2 rachunkami) to mistrzostwo
    świata ;). Domyślnie jest ustawiony przelew z konta głównego. Aby
    przelać kasę NA konto główne trzeba się nieźle nagłowić ;). Ale to już
    było wcześniej - pisze jako ciekawostkę.

    Coś opornie im to wszystko idzie, jedną rzecz poprawią, dwie zepsują i
    tak w kółko.

    Przynajmniej dostałem maila że wygrałem coś w konkursie (ale nie piszą
    co). Pewnie pendrive'a 1GB... Oł jee....

  • 5. Data: 2009-01-17 17:43:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 17 Jan 2009 12:46:26 +0100
    G-Z <p...@p...prohost.pl> wrote:

    > Dalej nie ma odroczonych w kalendarzu.

    Czyli dalej lipa :/

    > Popsuli jedną rzecz: jeśli z ramki Moje skróty wybierzemy przelew
    > krajowy to przy formularzu po lewej stronie nie wyświetla się menu
    > Płatności.

    A działa Ci w ogóle edycja "Moje skróty". Ja próbowałem z Firefox i
    Opery i co nie zaznaczę lub odznaczę i dam 'zapisz' to i tak mam układ
    standardowy.

> [...]
    > głównego. Aby przelać kasę NA konto główne trzeba się nieźle
    > nagłowić ;). Ale to już było wcześniej - pisze jako ciekawostkę.

    Drugie konto to niezłe zabezpieczenie przed wyczyszczeniem
    konta do którego podpięta jest karta. Jakoś mi umknęło, że można
    posiadać dwa konta :/ Będę to musiał nadrobić.

    > Coś opornie im to wszystko idzie, jedną rzecz poprawią, dwie zepsują
    > i tak w kółko.

    Powoli zaczynają iść 3 do przodu 2 do tyłu, także musimy jeszcze trochę
    poczekać. Dobrze, że coś w ogóle robią.

    Xenocide

  • 6. Data: 2009-01-17 20:23:51
    Od: G-Z <p...@p...prohost.pl>

    xbartx pisze:

    > A działa Ci w ogóle edycja "Moje skróty". Ja próbowałem z Firefox i
    > Opery i co nie zaznaczę lub odznaczę i dam 'zapisz' to i tak mam układ
    > standardowy.

    Działa i działało od początku. Może spróbuj dodać nową ramkę ze skrótami
    (można ich mieć wiele).

    > Drugie konto to niezłe zabezpieczenie przed wyczyszczeniem
    > konta do którego podpięta jest karta. Jakoś mi umknęło, że można
    > posiadać dwa konta :/ Będę to musiał nadrobić.

    Dokładnie. Albo gdy się ma więcej niż progowa kwota dla belki.

    Tamten błąd co napisałem wcześniej że schrzanili już nie występuje czyli
    bilans zysków/strat jest na plus ;).

    pozdr.

  • 7. Data: 2009-01-17 23:09:56
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 17 Jan 2009 21:23:51 +0100
    G-Z <p...@p...prohost.pl> wrote:

    > Działa i działało od początku. Może spróbuj dodać nową ramkę ze
    > skrótami (można ich mieć wiele).

    Może u Ciebie działa, ale u mnie nie. Próbowałem usuwać i dodawać na
    nowo całą ramkę 'moje skróty', próbowałem dodawać i usuwać pojedyńczo -
    za każdym razem nic to nie zmienia.

    Xenocide