  • 1. Data: 2004-07-16 14:03:54
    Temat: hipotetycznie - identyfikacja klienta w oddziale
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Zdarzyło mi się zapomnieć dziś zabrać do roboty portfel, no i zostałem bez
    przyslowiowego grosza przy duszy w robocie, zero dokumentów, kart, itp.

    Nasunęło mi się pytanie - czy gdybym poszedł do oddziału mojego banku
    (akurat to Citi) i próbował podjąć kasę z konta u Pani czy miałbym
    jakiekolwiek szanse, Podałbym oczywiście wszystkie niezbędne dane
    identyfikacyjne (np. jak przez Citiphone), PIN do Maestro do identyfikacji
    przy transakcjach przy okienku, itp. Jak myślicie ?

    sq

  • 2. Data: 2004-07-16 14:12:46
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    sereq <p...@p...pl> wrote:
    Maestro do
    > identyfikacji przy transakcjach przy okienku, itp. Jak myślicie ?

    bez karty i/lub dowodu? Zapomnij (no chyba ze to twoja znajoma :)

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 3. Data: 2004-07-16 14:37:50
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    napisał w wiadomości news:cd8ntk$lbj$1@news.onet.pl...
    > sereq <p...@p...pl> wrote:
    > Maestro do
    >
    > bez karty i/lub dowodu? Zapomnij (no chyba ze to twoja znajoma :)

    niby tak, ale.... przeciez przez Citiphone tez sie identyfikuje bez
    fizycznej obecnosci karty/dowodu. widzialbym to tak - dzwonie na Citiphone ,
    identyfikuje siue zgodnie z procedurami i prosze o umozliwienie wyplaty 100
    zlotych w oddziale w ktorym sie wlasnie znajduje, bez okazywania dowodu ani
    karty ... :)

    sq

  • 4. Data: 2004-07-16 14:45:46
    Od: "krab" <k...@k...pl>

    Użytkownik "sereq" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > identyfikacyjne (np. jak przez Citiphone), PIN do Maestro do identyfikacji
    > przy transakcjach przy okienku, itp. Jak myślicie ?

    nie !
    aczkolwiek dawniej istaniala taka opcja identyfiacji, ktora nazywala sie
    'znany osobiscie', pracownik porecza wiec, ze wszystko jest ok, znasz tam
    kogos osobiscie ? dzisiaj metoda ta raczej ulega zapomnieniu :-)

  • 5. Data: 2004-07-16 18:27:52
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-07-16 16:37, Użytkownik sereq napisał:
    > niby tak, ale.... przeciez przez Citiphone tez sie identyfikuje bez
    > fizycznej obecnosci karty/dowodu.

    Identyfikujesz się Citiphone PIN'em.

> [...]
    > zlotych w oddziale w ktorym sie wlasnie znajduje, bez okazywania dowodu ani

    Nie przejdzie. Jeśli nie jesteś znajomym pracownika Banku, to zapomnij;)

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 6. Data: 2004-07-16 18:32:22
    Od: KLoSS <N...@a...com.pl>

    pią, 16 lip 2004 o 16:03 GMT sereq napisał(a):

> [...]
    > identyfikacyjne (np. jak przez Citiphone), PIN do Maestro do identyfikacji
    > przy transakcjach przy okienku, itp. Jak myślicie ?

    Pytanie co masz w umowie, Jeśli jest tam cos w stylu:
    ``wypłata w oddziale następuje tylko za okazaniem dowodu osobistego''
    to nic nie wskórasz.
    Jeśli czegos takiego nie ma to mają 2 możliwości:
    albo potrafią ustalić, ze Ty ot TY i wypłacją pieniądze
    albo wzywają POLICJĘ i zgłaszją próbę wyłudzenia

    Pozdrawiam
    KLoSS
    --
    T-Shirty tylko dla ludzi z jajem
    sam zobacz zobacz http://alchemy.com.pl/DlaPijacych/

  • 7. Data: 2004-07-16 21:41:34
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@w...net.pl> napisał w
    wiadomości news:cd96mj$ji6$1@news.dialog.net.pl...

    > Identyfikujesz się Citiphone PIN'em.

    oczywiscie podalbym go .

    > Nie przejdzie. Jeśli nie jesteś znajomym pracownika Banku, to zapomnij;)

    ech, ciezka sprawa bez portfela. no nic , nastepnym razem zostawie sobie
    troche gotowki w szufladzie biurka ;)

    sq

  • 8. Data: 2004-07-16 22:04:39
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-07-16 23:41, Użytkownik sereq napisał:
    > oczywiscie podalbym go .

    Komu?

    > ech, ciezka sprawa bez portfela. no nic , nastepnym razem zostawie sobie
    > troche gotowki w szufladzie biurka ;)

    :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 9. Data: 2004-07-16 23:46:21
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "krab" <k...@k...pl> writes:

    > aczkolwiek dawniej istaniala taka opcja identyfiacji, ktora nazywala sie
    > 'znany osobiscie', pracownik porecza wiec, ze wszystko jest ok, znasz tam
    > kogos osobiscie ? dzisiaj metoda ta raczej ulega zapomnieniu :-)

    Przy duzej ilosci klientow, oczywiscie. Ale jak czesto bywalem w jednym
    malym oddziale mojego banku, to nie musialem zadnych papierow pokazywac.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 10. Data: 2004-07-17 06:33:28
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Mnie sie przydazyla podobna sytuacja w Kredyt Banku. Nie bylem, co prawda,
    znajomym Pracownicy, ale znanym Jej. Na dyspozycji podjecia gotowki zostal
    umieszczony wlasnie taki napis: "klient znany osobiscie". Kwota nie byla
    oszalamiajaca, ale poczulem sie milo :-)!
    Pozdrawiam i zycze portfela ZAWSZE w kieszeni ;-).
    PL