  • 1. Data: 2009-11-12 05:20:20
    Temat: Re: glosowanie
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Pytanie jest zmanipulowane w sposób nie dający mi możliwości głosowania.

  • 2. Data: 2009-11-12 08:49:11
    Temat: glosowanie
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Pojawił się postulat by przeprowadzić głosowanie, czy czytelnicy tego
    forum życzą sobie abym dalej był aktywnym jego uczestnikiem.

    Ponieważ znany jestem z tego, że zawsze szanowałem wolę większości
    wyrażoną w demokratyczny sposób, zatem proszę bardzo. To akurat jest
    kwestia , która może być tak rozstrzygana. Ostatnią rzeczą , jaką bym
    chciał robić , byłoby pisanie na grupie, o której bym wiedział, że
    milcząca większość sobie tego nie życzy.

    Głosy będę liczył do końca weekendu , tj. do 15.11.2009 włącznie.
    Proszę o proste :

    TAK (to znaczy chcę dalej czytać teksty tego autora)
    NIE (to znaczy - nie chcę by się dalej pojawiały)

    Pod tym wątkiem "glosowanie".

    Jeżeli głosów na NIE będzie choć o jeden więcej niż tych na TAK, to znikam.

    Głosy typu "TAK, ale..." lub "NIE , chyba, że..." policzę jako TAK i NIE
    odpowiednio.

    Jeżeli nikt sie nie wypowie, to potraktuję to na swoją korzyść, jako
    głos na TAK.

  • 3. Data: 2009-11-12 08:54:25
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Jerzy Olszewski" news:hdgiq9$8on$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Jeżeli głosów na NIE będzie choć o jeden więcej niż tych na TAK, to
    znikam.

    A jaką można mieć pewność, że nie powrócisz tutaj pod zmienionym nickiem?

  • 4. Data: 2009-11-12 09:12:47
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > odpowiednio.
    >
    > Jeżeli nikt sie nie wypowie, to potraktuję to na swoją korzyść, jako

    Jerzy, ty kochasz odwracac kota ogonem... niby dlaczego miałbyś opuszczac
    grupę, którą de facto zakładałeś... męczące jest gdy ktoś notorycznie udaje
    niepełnosprytnego, ale dobrze, głosuję na TAK... będziemy cię błagali byś
    został he he... mocne...

  • 5. Data: 2009-11-12 09:15:27
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jerzy Olszewski wrote:

> [...]
    > odpowiednio.
    >
    > Jeżeli nikt sie nie wypowie, to potraktuję to na swoją korzyść, jako

    Tak
    Nie wydaje mi się, żeby to był dobry pomysł aby głosować nad wolnościami
    osobistymi. Czytnik grup dyskusyjnych ma możliwość pominąć nielubianego
    autora. Tak jak pisałem. podejmowanie decyzji większością głosów nie
    gwarantuje tego, że będą mądre. Wybieranie władz większością głosów nie
    gwarantuje tego, że to będą mądre władze. Wybieraliśmy królów przez
    dziesiątki lat aż nas rozebrali. Okręgi wyborcze były jednomandatowe.
    Kluczowe jest kto wybiera.

  • 6. Data: 2009-11-12 09:27:46
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Jerzy, powiem Ci jak ja to widzę.
    Nikt nie ma prawa zabraniać innym osobom wypowiadać się na tej czy innej grupie.
    Nikt też nie ma prawa zabraniać Tobie ani innym wyrażania swoich poglądów
    politycznych czy społecznych do których każdy ma niezbywalne prawo.

    Chodzi jednak o wyważenie proporcji. Jest to grupa dotycząca zagadnień
    giełdowych i te powinny dominować. Od pewnego czasu ta grupa stała się
    jarmarkiem politycznym, w którym zwolennicy PIS ścierają się ze zwolennikami PO.

    Ja też zakładałem czasami wątki o charakterze politycznym, które cieszyły się
    dość dużym zainteresowaniem i sporą liczbą dyskutantów (np. "Dlaczego PIS nie
    zbudował IV RP?" czy "Dlaczego UPR jest partią kanapową?").
    Myślę, że ciekawsze propozycje wprowadzenia tutaj od czasu do czasu jakiegoś
    wątku o charakterze społeczno-politycznym zahaczającym o zagadnienia
    makroekonomiczne tylko dodaje atrakcyjności i zwiększa liczbę uczestników
    (biernych - czyli tylko czytających oraz czynnych - czyli zakładających wątki
    i biorących udział w wymianie poglądów.)

    Ale Ty doprowadziłeś to do absurdu dosłownie zaśmiecając grupę dziesiątkami
    postów o charakterze stricte politycznym.

    Dlatego podsumowując - jestem na TAK byle zgodnie z powyższymi zasadami.

  • 7. Data: 2009-11-12 09:36:48
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    XXL pisze:
> [...]
    > postów o charakterze stricte politycznym.
    >
    > Dlatego podsumowując - jestem na TAK byle zgodnie z powyższymi zasadami.

    Zwracam Ci uwagę, że wypowiedziałeś się na bezwarunkowo na TAK.

    Głosowanie dotyczy tego, czy chcesz czytać to, co piszę "z
    dobrodziejstwem inwentarza". Innymi słowy albo będę pisał, to, co w
    mojej ocenie dotyczy sprawy, albo nie.

    Jeżeli nie zrozumiałeś pytania, to możesz jeszcze skorygować swój głos.

  • 8. Data: 2009-11-12 10:10:31
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "skippy" <...@n...ma> napisał w wiadomości

    > Pytanie jest zmanipulowane w sposób nie dający mi możliwości głosowania.

    Sory za czas posta, jakies bydle mi zmieniło zegar systemowy.

  • 9. Data: 2009-11-12 10:17:14
    Od: "Ritchie " <t...@N...gazeta.pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > mojej ocenie dotyczy sprawy, albo nie.
    >
    > Jeżeli nie zrozumiałeś pytania, to możesz jeszcze skorygować swój głos.

    Nie, w tej formie, ilosci i czestotliwosci ;)

  • 10. Data: 2009-11-12 10:18:10
    Od: "Slawek Czerwik" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > Pojawił się postulat by przeprowadzić głosowanie, czy czytelnicy tego
    > forum życzą sobie abym dalej był aktywnym jego uczestnikiem.

    TAK

    Pisz i nie przejmuj sie chamskimi atakami ze strony ludzi, ktorzy
    reprezentuja tutaj interesiki PO .

    pozdrawiam
    Slawek Czerwik

    grupe czytam od dawna , gram na forex i zaczynam inwestowac wiecej na gpw