  • 1. Data: 2007-08-08 19:58:15
    Temat: gdzie wziac kredyt na wykonczenie domu
    Od: "zigi" <s...@o...pl>

    Witam, gdzie najprosciej i najszybciej wziac kredyt na 50 000 - 70 000 na
    wykonczenie domu, zeby procedury mnie nie zniechecily na poczatek.
    Kredyt mialby byc na 3-5 lat, dochod to wlasna dzialalnosc, coś najlepej z
    popularnych bankow bo to mala miejscowosc ( PKO BP, PKO SA, Kredyt Bank,
    BGZ, Mbank, Dominet Bank do wyboru mam).

    pozdr.

  • 2. Data: 2007-08-08 23:02:16
    Temat: Re: gdzie wziac kredyt na wykonczenie domu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    zigi wrote:
> [...]
    > popularnych bankow bo to mala miejscowosc ( PKO BP, PKO SA, Kredyt Bank,
    > BGZ, Mbank, Dominet Bank do wyboru mam).

    mBank odpada. Coś bardziej skomplikowanego niż czysto automatyczne
    operacji (np. przelew) przekracza ich żałosne umiejętności.