  • 1. Data: 2005-06-24 15:37:00
    Temat: gdzie szybko wydaja plaska karte?
    Od: czarny_kruk <"czarny_kruk[ale_to_wywal]"@interia.pl>

    witam,

    czy istnieje jeszcze jakis bank w ktorym na miejscu wydaja zwykla karte
    np. visa electron? ew. gdzie mozna ja otrzymac w ciagu tygodnia-dwoch?

    dzieki z gory za odpowiedzi,
    pzdr.

  • 2. Data: 2005-06-24 16:17:55
    Temat: Re: gdzie szybko wydaja plaska karte?
    Od: Kuba <k...@N...net>

    Dnia Fri, 24 Jun 2005 17:37:00 +0200, czarny_kruk napisał(a):

> [...]
    >
    > czy istnieje jeszcze jakis bank w ktorym na miejscu wydaja zwykla karte
    > np. visa electron? ew. gdzie mozna ja otrzymac w ciagu tygodnia-dwoch?

    Z tego co się orientuję kartę MAESTRO wydają na miejscu w CitiBanku w
    oddziałach

    --
    Kuba

  • 3. Data: 2005-06-24 17:47:54
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "czarny_kruk" <"czarny_kruk[ale_to_wywal]"@interia.pl> napisał w
    wiadomości news:d9h9a9$bjc$1@news.dialog.net.pl...
    > witam,
    >
    > czy istnieje jeszcze jakis bank w ktorym na miejscu wydaja zwykla karte
    > np. visa electron? ew. gdzie mozna ja otrzymac w ciagu tygodnia-dwoch?

    VE w Millennium w ciagu 1-2 dni
    Maestro przedplacona Podroznik w ING od reki (niepersonalizowana - bez
    nazwiska wlasciciela)

    --
    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2005-06-24 20:40:17
    Od: "ralph" <r...@n...pl>

    w eurobanku VE od reki

  • 5. Data: 2005-06-25 12:18:47
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos"

    > VE w Millennium w ciagu 1-2 dni
    > Maestro przedplacona Podroznik w ING od reki (niepersonalizowana -
    > bez
    > nazwiska wlasciciela)

    jak ją akurat mają :-)
    Jak ja brałem to mieli wazną tylko parę miesięcy i musiałem poczekać
    aż sprowadzą świższy towar.

    Na pocztach i w BZWBK jest jeszcze upominkowa z doładowaniem
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/11325
    *** blad ***