  • 21. Data: 2007-08-16 15:43:46
    Temat: Re: fundusze - jaki i dlaczego
    Od: Michał Gancarski <w...@-...tlen.pl>

    Dnia Thu, 16 Aug 2007 14:47:18 +0200, Mithos napisał(a):

    > Problem w tym, ze wiele przemawiam za tym, ze dno bedzie jeszcze nizej.

    Świetnie! Jeszcze więcej jednostek i akcji za tę samą cenę.

    --
    Michał Gancarski - http://gancarski.com

    "When one's expectations are reduced to zero, one really appreciates
    everything one does have"

  • 22. Data: 2007-08-16 17:23:44
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    > 3-5 lat temu moze bylo warto. Teraz juz na pewno tyle sie nie zarobi.

    Kurcze. Słyszę to samo przy każdej większej zwałce na GPW. :)
    A teraz poważne pytanie - dlaczego niby nie?

    --
    Wojciech Bancer
    http://www.bancer.pl/

  • 23. Data: 2007-08-16 17:26:41
    Od: Michał Gancarski <w...@-...tlen.pl>

    Dnia 16 Aug 2007 19:23:44 +0200, Wojciech Bańcer napisał(a):

    > Kurcze. Słyszę to samo przy każdej większej zwałce na GPW. :)
    > A teraz poważne pytanie - dlaczego niby nie?

    Może tak. Niemożliwe jest, by taka bonanza trwała w nieskończoność. Może
    uspokoi się dziś, może za rok ale się uspokoi. A kiedy? To pzostawmy
    astr^Hanalitykom.

    --
    Michał Gancarski - http://gancarski.com

    "It's simple, if it jiggles, it's fat."

  • 24. Data: 2007-08-16 20:00:43
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    wiadomości news:87jdp4-iks.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Jak teraz jest na dole, to może właśnie szczególnie warto, hmm?

    Powiedzenie gieldowe: Nie warto lapac spadajacych nozy ...

    AO

  • 25. Data: 2007-08-16 20:04:42
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Kurcze. Słyszę to samo przy każdej większej zwałce na GPW. :)
    > A teraz poważne pytanie - dlaczego niby nie?

    Dopoki beda takie glosy nie kupie...
    Kupie kiedy wszyscy beda mowic: nie warto akcji kupowac :-)

    AO

  • 26. Data: 2007-08-17 06:42:11
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    > Dopoki beda takie glosy nie kupie...

    Ależ nie krępuj się. Ja tylko obserwatorem jestem. :)

    --
    Wojciech Bancer
    http://www.bancer.pl/

  • 27. Data: 2007-08-17 06:42:34
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Wojciech Bańcer pisze:

    > Kurcze. Słyszę to samo przy każdej większej zwałce na GPW. :)
    > A teraz poważne pytanie - dlaczego niby nie?

    Bo drzewa nie rosna do nieba.