  • Data: 2007-09-18 16:13:35
    Temat: [ewentulane pieniactwo] system teleinformatyczny banku
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    Pewien bank, w ktorym mam konto od wielu lat, ma mala kupe w systemie.

    Chodzi o to, ze zmienilem nazwe firmy i jej siedzibe. Zglosilem to grzecznie
    do banku, zmiana umowy, te rzeczy...

    Jakis czas temu, przegladajac wyciagi z innego konta w innym banku
    stwierdzilem, ze przelewy (zdefinowane) przychodza ze starymi danymi.
    Zlozylem reklamacje.

    Dzisiaj misie zadzwonily z propozycja, zebym sam sobie to pozmienial
    (czytaj: usunac zdefinowany przelew i zdefinowal nowy), albo oni to zrobia
    za 2 PLN za sztuke. Poprosilem, zeby mi to dali na pismie...

    Moja argumentacja: ja moglem nie zauwazyc, ze dane sa nie takie. A jak juz
    zauwazylem, to zglosilem reklamacje. Natomiast oni co najmniej od czasu
    rozpoczecia jej rozpatrywania swiadomie czerpia zyski z poswiadczania
    nieprawdy.

    Mozna cos wygrac? Kilka lat temu, jak citibank polaczyl sie z handlobankiem
    i obsluga zeszla na psy, poprosilem o historie rachunku i zamknalem konto.
    Konkurencja, widzac historie, dala mi na prawde sympatyczne warunki swierzo
    otworzonego rachunku.

    No ale wtedy mieszkalem w duzym miescie i spacer do oddzialu tego czy
    innego banku zajmowal 15-30 minut (pies mial radoche). Teraz mieszkam na
    totalnej wsi i do sensownego skupiska oddzialow bankow mam 25 km :/

    sz. & Draco - byrnenski pies pasterski
    http://szomiz.republika.pl/dod/draco/