  • 11. Data: 2003-08-05 12:06:00
    Temat: Re: euronet mbank krakow
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bgo34o$c1g$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]

    mlinia i info@mbank... (czy jakos tak - to drugie to tak na wszelki wypadek)

    Pozdro

    Maseł

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

  • 12. Data: 2003-08-05 12:09:19
    Od: "Toshi" <bonza[spam]@wp.pl>

    TMK napisał(a) w wiadomości: ...
    >Euronet -mbank krakow
    > nie dziala:((
    >sprawdzilam dwa bankomaty nie wiem czy to lokalnie czy wszystko
    >ktos wyplacal?
    >tmk

    Probowalem przy Hypernowej kolo 12....
    Bez rezultatu pozytywnego...

    Toshi

  • 13. Data: 2003-08-05 12:10:22
    Od: Marcin Woźniak <w...@p...onet.pl>

    W Krakowie przy Dworcu Gł. wypłacałem, bez problemu (rano około 10.30) przy
    Lukasie na Kleparzu rzeczywiście bankomat nie działał.

  • 14. Data: 2003-08-05 12:11:08
    Od: "Duke" <d...@p...wp.pl>

    Wojciech Nawara <n...@o...pl> wrote:

    > Tysz. Po prostu, że musiałeś, a nie mogłeś skorzystać z darmowego
    > wypłacenia gotówki, co jest częścią oferty mBanku z winy mBanku.

    A skąd masz pewność że to wina mBanku? Z innych bankomatów można było
    wypłacać gotówkę bez problemu , wiec może tym razem to Euronet zawinił.

  • 15. Data: 2003-08-05 12:40:08
    Od: "dx" <d...@f...com.pl>

    Użytkownik "Duke" <d...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > A skąd masz pewność że to wina mBanku? Z innych bankomatów można było
    > wypłacać gotówkę bez problemu , wiec może tym razem to Euronet zawinił.

    za pol godziny musze sie pofatygowac 7 km do bankomatu euronetu, czy z
    Millennium te same problemy ?
    pzdr,
    dx

  • 16. Data: 2003-08-05 16:29:21
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
    > jak to reklamowac?
    > dzwonic na mlinke czy wysmarowac jakies pismo i slac poleconym?

    najlepiej obie metody na raz...

    > czym motywowac prosbe o zwrot prowizji?
    > tylko tym ze bankomaty euronetu byly nieczynne a mi na gwalt potrzebne byly
    > pieniadze?

    tak

    > czy moze jeszcze cos dopisac?

    tak, ze jak nie to dziekujesz za wspolprace...

    > komus uznali juz taka reklamacje?

    na grupie przewijaly sie juz osoby, ktore twierdzily, ze tak...

    Pozdro

    Maseł

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
    Piękne kobiety zwykle przypadają w udziale brzydkim mężczyznom.
    przysłowie włoskie.

  • 17. Data: 2003-08-05 19:01:24
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <n...@m...emaila.pl>

    Mateusz Jaworski wrote:
    > czym motywowac prosbe o zwrot prowizji?
    > tylko tym ze bankomaty euronetu byly nieczynne a mi na gwalt potrzebne byly
> [...]

    jak kiedyś coś takiego reklamowałem dla sportu,
    nie uznali - od tego czasu mniej lubię mBank ;-)))

    MJ

  • 18. Data: 2003-08-05 21:47:05
    Od: "Rafi" <r...@i...pl>

    Mariusz A. Jasiński napisał(a) w wiadomości

    :: Mateusz Jaworski wrote:
    ::: czym motywowac prosbe o zwrot prowizji?
    ::: tylko tym ze bankomaty euronetu byly nieczynne a mi na gwalt
    ::: potrzebne byly pieniadze?
    ::: czy moze jeszcze cos dopisac?
    :::
    ::: komus uznali juz taka reklamacje?
    ::
    :: jak kiedyś coś takiego reklamowałem dla sportu,
    :: nie uznali - od tego czasu mniej lubię mBank ;-)))
    ::
    :: MJ

    Zadałem to pytanie na mChacie - odpowiedź: w regulaminie pisze, że "bank nie
    ponosi odpowiedzialności za brak/niemożność autoryzacji transakcji"....
    (poza tym, że była to ponoć wina Polcardu)
    czyli dupsko zbite..... :-(

    Pozdrawiam
    Rafi

  • 19. Data: 2003-08-06 16:25:15