  • 1. Data: 2009-02-12 21:18:55
    Temat: eurobank token gsm na komputerze, ktoś wspominał
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    jakim programem i w jaki sposób mogę odpalić token gsm eurobank
    mam już linka .jad

    dodam iż mam vistę

  • 2. Data: 2009-02-12 21:43:40
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
    > jakim programem i w jaki sposób mogę odpalić token gsm eurobank
    > mam już linka .jad
    >
    > dodam iż mam vistę

    np Sjboy
    Sprawdzilem dziala na xp i na vista, program tworzy baze danych dla tego
    tokena i po kazdym jego uzyciu zapisuje informacje w tej bazie. Mozna ja
    przenosic z komputera na komputer, ale nie mozna miec rownoczesnie na dwoch
    kompach. Program tokena pobierasz na kompa z linka wyslanego przez bank na
    telefon.

  • 3. Data: 2009-02-12 21:45:04
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przenosic z komputera na komputer, ale nie mozna miec rownoczesnie na
    > dwoch kompach. Program tokena pobierasz na kompa z linka wyslanego przez

    sjboy po uruchamieniu pokazuje błąd

  • 4. Data: 2009-02-12 21:51:44
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > sjboy po uruchamieniu pokazuje błąd

    Nie mialem problemu przy uruchomieniu na kompie (pierwsze uruch.), ale nie
    uruchamialem tego na telefonie (nie mial java). Program tokena ma
    rozszerzenie *.jar. Sjboy dziala mi z innymi programami, np rozkladami jazdy
    komunikacji. Trudno zgadnac, mnie token zadzialal.

  • 5. Data: 2009-02-12 21:53:51
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > przenosic z komputera na komputer, ale nie mozna miec rownoczesnie na
    > dwoch kompach. Program tokena pobierasz na kompa z linka wyslanego przez

    nie wiem czy ściągać z kompa wogóle, chciałbym ściągnąć i potem skopiować go
    także na komórkę

  • 6. Data: 2009-02-12 22:07:56
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > nie wiem czy ściągać z kompa wogóle, chciałbym ściągnąć i potem skopiować
    > go także na komórkę

    Wydaje mi sie, ze to moze byc tylko w jednym miejscu, albo na kompie, albo w
    telefonie. Nie znam sie na konstrukcja aplikacji dla telefonu, ale zapewne
    tak jak dla sjboy musi istniec baza danych w telefonie, gdzie ten program
    zapisuje rozne rzeczy po kazdym uzyciu tej aplikacji.
    Jak wybierzesz telefon, to pewnie nie da sie aktywowac na kompie i odwrotnie

  • 7. Data: 2009-02-13 07:09:55
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 12 Feb 2009 23:07:56 +0100, Krzysztof napisał(a):

    > Wydaje mi sie, ze to moze byc tylko w jednym miejscu, albo na kompie, albo w
    > telefonie.

    A c zy ktos testowal opcje na dwoch telefonach? Bo wopisalem link w drugi
    kom, i chce autoryzacji, chwilowo nie mam karteczki z tym kodem co byl na
    poczatku, ale:
    1 czy on bedzie jeszcze wazny
    2 czy sie nie popieprzy jak bedzie na dwoch?
    --
    marcin