  • 1. Data: 2009-05-01 20:02:03
    Temat: Potwierdzenie e-lokaty w Getin.
    Od: "mirek" <m...@w...op.pl>

    Czy ktoś dostał takie potwierdzenie pocztą lub mailem? Minął ponad miesiąc
    od wizyty kuriera z umową o lokacie oszczędnościowej a żadnego potwierdzenia
    nie otrzymałem. Według umowy potwierdzenie miało być wysłane w ciągu 7 dni
    od otrzymania dokumentów zwrotnych od kuriera.
    Wysłałem maila w tej sprawie na kontakt ze strony www i zero odzewu. Kilka
    tygodni temu zadzwoniłem do banku i potwierdzono mi założenie lokaty oraz
    obiecano naprawić niedopatrzenie w sprawie potwierdzenia. Dlaczego nie
    dostaję tego powierdzenia? Chodzi o ten haczyk opisywany na grupie z
    odnowieniem lokaty i ewentualną utratą odsetek?
    Mirek.

  • 2. Data: 2009-05-02 11:02:45
    Temat: Re: Potwierdzenie e-lokaty w Getin.
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

> [...]
    > dostaję tego powierdzenia? Chodzi o ten haczyk opisywany na grupie z
    > odnowieniem lokaty i ewentualną utratą odsetek?

    piszesz o lokacie zakładanej przez internet do konta w pakiecie e-getin?
    czyli zwykła lokata w której nie ma żadnych chaczyków odnośnie
    przedwczesnego zerwania i konieczności utrzymywania salda min 1000zl na ROR

    załozyłem takie lokaty 1,5 msc temu i nie dostałem zadnego potwierdzenia
    mailem ani kurieriem
    Pani w placówce Getin Banku twierdziła, że po założeniu lokaty coś takiego
    otrzymam kurieriem ale uznałem że skoro nie przychodzi - pewnie się myliła
    chyba trzeba będzie się wybrać do oddziału i wydowiedzieć wszystkiego...
    L.W.

  • 3. Data: 2009-05-02 12:46:42
    Od: "mirek" <m...@w...op.pl>

> [...]
    > czyli zwykła lokata w której nie ma żadnych chaczyków odnośnie
    > przedwczesnego zerwania i konieczności utrzymywania salda min 1000zl na

    Piszę o lokacie założonej przez internet nie powiązanej z żadnym kontem, bo
    go nie mam. W umowie jest taki punkt:
    "W ciągu 7 dni po utworzeniu Lokaty Bank sporządza dla Posiadacza
    Potwierdzenie założenia oszczędnościowej lokaty terminowej jako
    potwierdzenie założenia Lokaty i jej warunkow finansowych oraz:
    a) wysyla ... listem lub
    b) wysyła ... pocztą e-mail...."
    Inne punkty umowy mówią:
    - lokata jest odnawialna na warunkach obowiązujących w dniu odnowienia
    - wkład i odsetki są stawiane do dyspozycji Posiadacza Lokaty w ostatnim
    dniu okresu umownego, a jeśli jest to sobota lub dzień ustawowo wolny od
    pracy, odsetki* są stawiane do dyspozycji Posiadacza następnego dnia
    roboczego (* a wkład już nie?)
    - wypłata środkow przed zakończeniem okresu umownego powoduje rozwiązanie
    umowy Lokaty i jeżeli lokata wypłacona została w ciągu 1 miesiąca od jej
    założenia lub odnowienia - utratę odsetek, a jeżeli Lokata wypłacona została
    po upływie 1 miesiąca od jej założenia - obniżenie oprocentowania do
    wysokości 1/2 oprocentowania rachunków a'vista ....

    Jest powód aby się niepokoić?
    Mirek.

  • 4. Data: 2009-05-03 07:43:38
    Od: Pete <n...@n...com>

    mirek pisze:

> [...]
    > Potwierdzenie założenia oszczędnościowej lokaty terminowej jako
    > potwierdzenie założenia Lokaty i jej warunkow finansowych oraz:

    Niepokoić? Nie. Najważniejsze, że masz umowę. Co do potwierdzenia - złóż
    reklamację.

    W moim przypadku - takie potwierdzenie otrzymałem (i raczej w ciągu tych
    7 dni)

    --
    Pete