  • 1. Data: 2003-12-20 22:56:22
    Temat: efekt styczniowy ?
    Od: "KJ" <k...@o...net>

    Czy warto obecnie wyslac swoje pieniazki ulokowane w funduszach
    obligacyjnych i zrownowazonych do akcyjnych ? Konkretnie dokonac konwersji
    na akcyjne.

    Dlaczego ? By zarobic na efekcie stycznia. Przeslanki by fundusze akcyjne
    poszly w gore wlasnie w styczniu chyba sa ?

  • 2. Data: 2003-12-21 10:35:49
    Temat: Re: efekt styczniowy ?
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "KJ" <k...@o...net> napisała:

> [...]
    > Dlaczego ? By zarobic na efekcie stycznia. Przeslanki by fundusze akcyjne
    > poszly w gore wlasnie w styczniu chyba sa ?
    A jakie jeśli można wiedzić ?
    Bo jak dla mnie, to ponieważ WIG20 jest już dość wysoko, to raczej wzrostu
    większego niż 6-8% nie będzie (a wręcz bardziej prawdopodobny jest
    spadek).

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc