  • 1. Data: 2005-03-16 08:42:04
    Temat: eService jakie koszty i opłaty
    Od: e...@p...wprost.pl

    zastanawialem sie nad wprowadzeniem do sklepu pobierania oplat za pomoca karty.
    widzialem ostatnio czytniki firmy eService i zastanawialem sie jakie sa koszty
    pojedynczej transakcji procentowo i jaki jest miesieczny koszt utrzymania
    oprócz (1 transakcja=1 impuls)
    przestudiowalem eservice.pl ale wszedzie odsylaja do przestawiciela.

  • 2. Data: 2005-03-17 19:37:33
    Temat: Re: eService jakie koszty i opłaty
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    e...@p...wprost.pl napisał(a):

    > zastanawialem sie nad wprowadzeniem do sklepu pobierania oplat za pomoca karty.

    Warto. Takie czasy, że coraz więcej osób chętniej płaci jak jest terminal

    Ja też :)

    > widzialem ostatnio czytniki firmy eService i zastanawialem sie jakie sa koszty
    > pojedynczej transakcji procentowo i jaki jest miesieczny koszt utrzymania
    > oprócz (1 transakcja=1 impuls)

    To zależy jaka branża. Musisz w tej sprawie rozmawiać w ich
    przedstawicielem i tutaj powiem szczerze, bo jestem właśnie na etapie
    wprowadzania do firmy, w której pracuję takiego rozwiązania, że nie zedrą z
    Ciebie co mi się bardzo spodobało. Konkretna, rzeczowa rozmowa w firmie,
    podpisane dokumenty i czekam teraz tylko na montaż terminala :)

    > przestudiowalem eservice.pl ale wszedzie odsylaja do przestawiciela.

    Nic dziwnego. Tutaj nie ma szablonów. Branża komputerowa ma około 2%,
    taksówkarze około 4%, Hotele jeszcze więcej. Musisz rozmawiać

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*