  • Data: 2018-06-20 10:36:14
    Temat: e-kantory - szukam informacji
    Od: "dusigrosz" <...@...c.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeśli pytam na nieodpowiedniej grupie, proszę o podanie odpowiedniej.

    Interesują mnie e-kantory czyli kantory internetowe. Chcę się zapoznać
    z tym tematem OD PODSTAW, więc szukam czegoś w rodzaju podręcznika,
    poradnika, kursu, przewodnika itp.
    Interesuje mnie ten temat w trzech aspektach:
    - ucieczki od polskiej waluty w przypadku znacznej utraty jej wartości
    - rozsądnego korzystania z kont/kart walutowych zagranicą
    - możliwości legalnego zarabiania na przewalutowaniach

    Google pokazują dużo stron, ale albo sprzed lat, albo w ogóle bez podania
    kiedy dany tekst powstał. Nie chcę tracić czasu na sprawdzanie czy podane
    tam informacje są aktualne czy nie.

    Zatem jeśli ktoś mógłby podać adresy odpowednich stron z AKTUALNYMI
    informacjami w rodzaju PODRĘCZNIKA, moja wdzięczność będzie ogromna.

    Pozdrowienia