  • 1. Data: 2002-06-19 08:45:30
    Temat: do kiedy us na zwykłych drukach
    Od: "Darek Dąbrowski" <t...@p...com>

    witam ,

    usiłowałem zapłacić podatek pit5 w telepekao24 na formularzu do us ,
    ale zrobili nie można zmienić nazwy zobowiązanego którą wpisuje domyślnie,
    tak więc osoby fizyczne nie mogą z niego korzystać.

    do kiedy można płacić na zwykłych przelewach ?

    pozdrawiam,
    darek

  • 2. Data: 2002-06-19 09:55:55
    Temat: Re: do kiedy us na zwykłych drukach
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Darek Dąbrowski" <t...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    domyślnie,
    > tak więc osoby fizyczne nie mogą z niego korzystać.
    >
    > do kiedy można płacić na zwykłych przelewach ?

    Zgodnie z parwem - do 31. grudnia 2001.

    BaLab