  • 21. Data: 2005-02-01 02:00:26
    Temat: Re: czy u nas kiedys tak bedzie?:)
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Amanda napisała:
    > Nikt nie zwraca zbytniej uwagi na wydajacy bank (chociaz raz ktos
    > pochwalil delfinki mbanku :))

    Kiedyś płaciłem na dworcu PKP za bilety kartą mBanku i pani kasjerka
    powiedziała "jaka ładna karta" i zawolała koleżanki, żeby im ją pokazać ;-)

    K.

  • 22. Data: 2005-02-02 09:32:30
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    666 wrote:
    > Dziwny kraj ta nowoczesna Norwegia, w niektórych sklepach akceptowało maestro a
    visy classic nie, w innych na odwrót, a czasami jak
    > pisałem wcale, przy czynnym współudziale personelu ;-)
    > Co ciekawe spotkaliśmy w podróży Anglika, który do automatów na stacjach paliw już
    nawet nie podchodził, spędził w Norwegii tyle
    > czasu, że z góry wiedział, że żadnej karty mu nie przyjmie.
    > Raz w środku weekendu udało nam się ściągnąć telefonicznie z domu właściciela
    stacji, tłumaczył, że brak akceptacji zagranicznych
    > kart nie od niego zależy, a od 'onych' :-)
    > JaC

    DB, Reiffeisen, czy choć ING winne być tam

    > znane...

    Przy okazji:
    W małym sklepiku w Londynie akceptowali tylko karty elektroniczne...
    Dobrze jest mieć więc i taką kartę w portfelu.

    Tomek

  • 23. Data: 2005-02-03 01:27:54
    Od: "Grzegorz (TornadoGM)" <t...@o...pl>

    Ruua napisał(a):
    )

    > ze wszedzie jest mozliwosc platnosci bezgotowkowej? ja bym bardzo chciala
    > taka mozliwosc.

    Młoda jeszcze jesteś i głupia.....

  • 24. Data: 2005-02-03 16:59:05
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    Użytkownik "Grzegorz (TornadoGM)" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Młoda jeszcze jesteś i głupia.....

    o, widze, ze starszy pan moze mnie chociaz kultury nauczyc.

  • 25. Data: 2005-02-14 09:48:20
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    U na na pewno wszędzie będą akceptować Visę (należymy do krajów z
    dominującym udziałem Visy) oraz Mastercard.