  • 1. Data: 2010-09-16 13:29:57
    Temat: czy to się ruszy?
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    w koncu? up? down? ech...

  • 2. Data: 2010-09-16 14:33:53
    Temat: Re: czy to si? ruszy?
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    marzena wrote:

    > w koncu? up? down? ech...

    up

  • 3. Data: 2010-09-16 14:39:34
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    > up

    dobra... kroovce obiecałam za cos browca, moge i Tobie. jesli do konca
    wrzesnia bedzie up powyzej 25pkt dzisiejszego close masz duuuuzego browca.
    od razu uprzedzam , ze jezdze na :"motórkach"_;_))))

  • 4. Data: 2010-09-16 15:42:13
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Będzie zwałka. Za drogo jest.

    Tylko czekamy na zapalnik...

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 5. Data: 2010-09-16 15:43:03
    Od: "marzena" <m...@g...com>

    > Będzie zwałka. Za drogo jest.
    >
    > Tylko czekamy na zapalnik...
    nnie strasz mnie:-(((

  • 6. Data: 2010-09-16 18:00:22
    Temat: Re: czy to się ruszy?
    Od: "Ziemovit" <z...@p...fm>

    Według mnie szanse są wyrównane z nadwyżką dla up. Trwa akumulacja pod
    silnym oporem. Po zakończeniu rozliczenia serii wrześniowej nastąpi
    tygodniowy skok w bok z niewielkim odchyleniem, a następnie wybicie do góry.

    Uzasadnienie to pęknięcie bańki spekulacyjnej na rynku obligacji oraz
    gwałtowne umocnienie się złotkówki. GPW zostanie wybrana na następną hossę o
    czym świadczy jest silne zachowanie podczas spadków na sąsiednich
    parkietach.

    Kilka argumentów znajdzie się również za tym, że powyższy scenariusz jest
    błędny. Jakie by to wybicie nie było, zmiecie sporo z rynku.

    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2010-09-16 20:08:22
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Ziemovit" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Według mnie szanse s? wyrównane z nadwyżk? dla up. Trwa akumulacja pod

    Trwa akumulacja, trwa dystrybucja. Bez sensu. Czas pokaże.

    Fundamentalnie akcje są zbyt drogie.

  • 8. Data: 2010-09-16 20:15:42
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Ziemovit" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > Trwa akumulacja, trwa dystrybucja. Bez sensu. Czas pokaże.
    >
    > Fundamentalnie akcje są zbyt drogie.

    O ile pamietam to "akcje są zbyt drogie" to Twój "stały fragment gry".
    Ale np. dla wielu Tauron był za drogi po ~5,20 ale po 6,10 jest znienacka
    tani :-)

    --
    marfi

  • 9. Data: 2010-09-16 20:27:52
    Od: przemon <p...@g...com>

    W dniu 16.09.2010 15:29, marzena pisze:
    > w koncu? up? down? ech...

    dziecko, nie zawracaj głowy

    --
    przemon

  • 11. Data: 2010-09-16 20:31:07
    Od: Hubert <h...@t...pl>

    W dniu 2010-09-16 22:08, Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "Ziemovit" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > Trwa akumulacja, trwa dystrybucja. Bez sensu. Czas pokaże.
    >
    > Fundamentalnie akcje są zbyt drogie.

    Jak to określasz? Wiem, że C/Z, ale zysk za ostatni kwartał, pół roku,
    rok, przewidywany zysk na przyszłe półrocze itd.. ?