    From: Miernik <m...@f...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: czy spotkał ktoś już POSa eService czytającego z chipa?
    Date: Thu, 29 Dec 2005 18:14:10 +0100

    Czy któryś z posiadaczy karty płatniczej BZWBK spotkał już POSa eService
    który czytał kartę z chipa?

    Mnie się na razie udało chipem zapłacić 4 razy:

    1. Cardpoint Salon Plusa LIM (Mariott) Warszawa
    2. Cardpoint Delikatesy Rarytas, Legionowo, ul. Zegrzyńska
    3. BCC stacja kolejowa Bruksela Lotnisko (BTW wszystkie POSy w Belgii
    akceptują chipa i chyba wszystkie obsługuje ta sama firma Bank Card
    Company).
    4. Polcard Sklep Plusa, Legionowo, ul. Piłsudskiego

    Poza tym POSa chipowego Polcardu spotkałem w punkcie sprzedaży biletów ZTM
    Warszawa na pl. Wilsona, ale coś był w tym momencie zepsuty, bo tak:
    Jak się sczytało po pasku to wyświetlało że należy użyć chipa, jak się
    wkładało w czytnik chipa to nic nie reagował, tak że w ogóle się nie
    dało zapłacić. Ale to pewnie chwilowa awaria, bo pani mówiła że
    poprzedniego dnia ktoś zapłacił chipem.

    Może zrobimy jakiś grupowy spis POSów chipowych?

    Why software shouldn't be covered by patents
    http://bladeenc.mp3.no/articles/software_patents.htm