  • 1. Data: 2004-07-23 20:51:05
    Temat: czy inteligo ma jakis problem?:)
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    allegrowiczka juz miesiac wysyla mi pieniadze z inteligo - pisze ze bank juz
    3 raz wysyla przelew i go gubi/ ma awarie itp.

    czy slyszeliscie o jakiejs poteznej awarii z wysylanie pieniedzy w inteligo?

  • 2. Data: 2004-07-23 20:53:44
    Temat: Re: czy inteligo ma jakis problem?:)
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Ruua napisał:

    > allegrowiczka juz miesiac wysyla mi pieniadze z inteligo - pisze ze bank juz
    > 3 raz wysyla przelew i go gubi/ ma awarie itp.
    >
    > czy slyszeliscie o jakiejs poteznej awarii z wysylanie pieniedzy w inteligo?

    Allegrowiczka sciemnia, albo ma powazne problemy mentalne.

    Bartol

  • 3. Data: 2004-07-23 20:58:02
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > Allegrowiczka sciemnia, albo ma powazne problemy mentalne.

    na 100% sciemnia, ale musze sie upewnic, zanim zglosze do wladz allegro i na
    policje.

  • 4. Data: 2004-07-23 21:06:38
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Ruua napisał:

    > na 100% sciemnia, ale musze sie upewnic, zanim zglosze do wladz allegro i na
    > policje.

    Powiedz zeby Ci wyslala potwierdzenie wykonania przelewu. Nawet taki
    nieudany (cofniety) ma swoje miejsce w historii (tak mi sie wydaje),
    wiec potwierdzenie moze pchnac mailem lub faksem. Jak nie bedzie
    chciala, to mozesz uznac, ze oszukuje i zglosic gdzie trzeba.

    Bartol

  • 5. Data: 2004-07-23 21:09:19
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

> [...]
    > wiec potwierdzenie moze pchnac mailem lub faksem. Jak nie bedzie
    > chciala, to mozesz uznac, ze oszukuje i zglosic gdzie trzeba.

    najpierw powiedziala, ze zgubila, a potem, ze w inteligo nie ma takiej
    opcji:) roftl.

  • 6. Data: 2004-07-23 21:10:38
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Ruua napisał:

    > najpierw powiedziala, ze zgubila, a potem, ze w inteligo nie ma takiej
    > opcji:) roftl.

    Coz, to wyjasnia wszystko.

    Bartol

  • 7. Data: 2004-07-24 12:06:43
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl>

    > Coz, to wyjasnia wszystko.
    >
    > Bartol

    To niech sie pofatyguje do "marmurka" albo na pocztę... i niech nie narzeka
    na prowizje, bo skoro "nie umie" zrobic przelewu... to niech da zarobić
    "zawodowcom" :)))

    I zarzadaj skanu potwierdzenia wpłaty w terminie 12 godzin roboczych :)