  • 1. Data: 2004-07-23 20:48:11
    Temat: Amex-wyjasnienie ?
    Od: "Zibbi" <z...@v...pl>

    Witam !

    prosze o male wyjasnienie. Jest cos co mi sie nie zgadza. O ile sie nie myle
    to Polcard przy autoryzacji posiada 0 PLN na autoryzacje nawet cokolwiek
    wypuklym (Tesco itp itd). Dzis placilem w knajpie 800 PLN Amexem, zlotym, Made
    in Germany. POS nie zastanawial sie nawet 5 sek nad autoryzacja a na wydruku
    rowniez nie ma numeru odnosnie tzw "autoryzacji" Pytanie jest takie, czy
    1. Amexow Polcard nie autoryzuje
    2. Brak polaczenia
    3. Pos pracowal off-line ?
    4. Zlote "rozpoznaja" jakos ? Skad POS wie czy zlota, cze nie zatrzezona ? Po
    pasku magnetycznym ? Kazdy moze (troche wiedzy) zaprogramowac.
    5. Szybkie poalczenie (5 sek ??)

    Moze ktos zna odpowiedz na pytanie

    Pozdrawiam

    Zibbi

  • 2. Data: 2004-07-23 21:03:40
    Temat: Re: Amex-wyjasnienie ?
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Zibbi" <z...@v...pl> napisał w wiadomości

    > 1. Amexow Polcard nie autoryzuje

    Amex ma wlasne centrum autoryzacyjne, to na pewno.

    > 4. Zlote "rozpoznaja" jakos ? Skad POS wie czy zlota, cze nie zatrzezona ?
    Po
    > pasku magnetycznym ? Kazdy moze (troche wiedzy) zaprogramowac.

    Teoretycznie nie ma przeszkod, aby rozpoznac czy jest to zlota karta czy
    innego koloru na podstawie zawartosci paska magnetycznego. Nie wiem czy sie
    to robi praktycznie, bo nie slyszalem aby sie praktykowalo inne floor limity
    dla kart zlotych albo platynowych, w porownaniu z innymi kartami..

    > 5. Szybkie poalczenie (5 sek ??)

    Mozliwe, ja na Amexie czasami tak mam, ale wtedy jest jakis numer
    autoryzacji na slipie.

    marekz

  • 3. Data: 2004-07-25 21:03:49
    Od: "Mmac" <m...@b...com>

    Nie znam odpowiedzi, ale posługuję się Amexem jakiś czas i do tej pory
    jeszcze nie przyzwyczaiłem się, że autoryzaja tak szybko przebiega.

    Maciek