  • 1. Data: 2002-08-31 06:31:51
    Temat: czesc ,co to za numer?
    Od: <k...@w...pl>

    +42 7120904
    czego to numer telefonu?

    moze ktos cos wiecej powie
    pozd i dzieki

  • 2. Data: 2002-08-31 08:48:27
    Temat: Re: czesc ,co to za numer?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:akpnqo$pn8$1@news2.tpi.pl...
    > +42 7120904
    > czego to numer telefonu?
    >
    > moze ktos cos wiecej powie

    Lodz? ;) Coz wiecej mozna powiedziec... Polaczenie zostalo przekazane a
    numeru stacjonarnego TPSy na telefon GSM. A w ogole to chyba NTG ;)

    Maciej

  • 3. Data: 2002-08-31 10:00:32
    Od: <k...@w...pl>

    > Lodz?
    zgadza sie

    > A w ogole to chyba NTG ;)

    gdybys wiedzial , to nie mowil bys NTG,

    ja sprawdzilem na 913 , ale ten numer z tego co wiem i sie domyslam nie
    nalezy do tej instytucji co jest przypisany. a to juz konflikt lacznie z
    powierzeniem danych osobowych.
    pozd

  • 4. Data: 2002-08-31 10:40:42
    Od: "Canapca" <m...@U...pl>

    STOP IT
    to jest pl.biznes.bank a nie 913

  • 5. Data: 2002-08-31 10:57:24
    Od: <k...@w...pl>

    > to jest pl.biznes.bank a nie 913
    a ja pytam czy wiecie wiecej , na 913 sie dowiedzialem sie czegos , a tu
    prosze o wiecej .
    a nie o bezsensowne posty od osob , ktore nie moga rzeczowo opowiedziec ale
    chca sobie cosik na grupke napisac.
    i to jest jak najbardziej zwiazane z bankami i ta grupa.
    a ze nie wiesz o czym mowa to od razu widac.
    wiesz ja przyjmuje taka zasade - nie wiem , nie radze i sie nie odzywam. a
    raczej pytam i staram sie wiedziec na przyszlosc.
    pozd

  • 6. Data: 2002-08-31 13:01:37
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    MK <m...@i...pl> wrote:
    > Lodz? ;)

    łódzkie numery zaczynają się od 6. a to jest najprawdopodobniej
    Aleksandrów Łódzki.

    a.
    --
    and the things you can't rememeber
    tell the things you can't forget

  • 7. Data: 2002-08-31 13:25:41
    Od: <k...@w...pl>

    > łódzkie numery zaczynają się od 6. a to jest najprawdopodobniej
    > Aleksandrów Łódzki.
    wiem

    podpowiem wedlug zapiskow na 913 nalezy do BRE.
    zadzwonilem sobie do oddzialu BRE w Lodzi - nie maja takiego numeru ,
    uprzejmie Pan poinformowal ze to musi byc mBank. zadzwonili o 8 , obudzili.
    a ze wiem , ze ktos tam cos robil bo raz byl zajety a innym nikt nie
    odbieral , wiec chyba pracowali.
    i teraz , numer nalezy do BRE , a ja dalem umowe i przetwarzanie danych do
    Mbanku, grupa BRE ale dane tylko dla tego Banku. A to sa dwa oddzielne
    Banki. nieprawdaz?
    pozd

  • 8. Data: 2002-08-31 13:44:31
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    k...@w...pl wrote:
    > podpowiem wedlug zapiskow na 913 nalezy do BRE.
    chcesz się dowiedzieć, czy zagadki robisz ludziom, bo jeśli to drugie,
    to mieli rację, że NTG
    Jak się zadaje pytanie, to wypada ujawnić wszystkie znane już
    okoliczności ułatwiające odpowiedź.

    > danych do Mbanku, grupa BRE ale dane tylko dla tego Banku. A to sa
    > dwa oddzielne Banki. nieprawdaz?
    nieprawdaż, jeden

  • 9. Data: 2002-08-31 14:15:14
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    k...@w...pl wrote in <akq7ch$nf0$1@news2.tpi.pl>:

    /ciach.../

> [...]
    >wiesz ja przyjmuje taka zasade - nie wiem , nie radze i sie nie odzywam. a
    >raczej pytam i staram sie wiedziec na przyszlosc.

    I myslisz, ze ktos ma czas na te bzdurne zagadki ? Trzeba bylo napisac skad
    masz ten numer i co juz wiesz, to nie "1 z 10".

    W.

  • 10. Data: 2002-08-31 16:43:10
    Od: "bielen2k" <b...@p...onet.pl>

    | +42 7120904
    | czego to numer telefonu?

    z tego numeru zadzwonili do mnie raz z mBanku...

    bielen2k