  • 1. Data: 2002-02-21 21:19:32
    Temat: co to jest "Współczynnik wypłacalności" banku?
    Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl>

    w temacie wszystko
    pzdr
    Andrzej

  • 2. Data: 2002-02-22 09:54:39
    Temat: Re: co to jest "Współczynnik wypłacalności" banku?
    Od: "Wojciech Sz" <w...@e...pl>

    W każdej książce do bankowości można to łatwo znaleźć.

    Jest to stosunek kapitałów własnych banku do aktywów
    i zobowiązań pozabilansowych banku ważonych ryzykiem
    Minimum wymagane przez PRawo Bankowe to 8%.

    Pozdrawiam,
    Wojtek Szczerbiak
    http://elfin.pl/

  • 3. Data: 2002-02-22 10:14:58
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jest to stosunek kapitałów własnych banku do aktywów
    > i zobowiązań pozabilansowych banku ważonych ryzykiem
    > Minimum wymagane przez PRawo Bankowe to 8%.

    I jakos chyba BGZ biedaczek nie moze spelnic tego??? ;)

  • 4. Data: 2002-02-22 11:08:22
    Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl>

    Niewiele jest banków w Polsce spełniających ten warunek :)

  • 5. Data: 2002-02-22 11:46:18
    Od: g...@t...net.pl (Grzegorz Dabrowski)

    Andrzej napisal:

    > Niewiele jest banków w Polsce spełniających ten warunek :)

    Nie wiem co to znaczy wg Ciebie niewiele, ale ponizszy link zaprowadzi
    Cie do strony, gdzie bedziesz mogl sprawdzic ile bankow w Polsce
    jednak spelnia ten warunek:

    http://arch.rp.pl/a/rz/2002/02/20020215/ekonomia_a_3
    -2.F.gif

    Pozdrawiam Grzegorz

  • 6. Data: 2002-02-22 23:07:00
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    21 Feb 02 22:19, Andrzej pisal do All:

    A> w temacie wszystko

    procentowy wskaźnik wartości zdeponowanych środków jakie bank jest w stanie
    wypłacić na żądanie w krótkim termminie. - (niestety nie wiem jaki maksymalny
    termin tu obowiazuje).

    "typowe" współczynniki wyplacalnosci w polskich bankach, to 10-15%

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-