  • 1. Data: 2002-02-21 20:37:28
    Temat: Re: Dziewulski, Bud-Bank, a sprawa polska
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Gdzie NIK, gdzie prokuratura, gdzie organy skarbowe i Rada Polityki
    > Pienieznej. Moze warto wzorem Wieczerzaka zamknac tego pana, by zapobiec
    > ewentualnym matactwom.

    A co wywalaja cie?
    Jeszcze zwiazek zawodowy w banku, za czyje pieniadze mialby byc utrzymywany?
    Prywatny bank to wara od kasy - nie podoba sie nie musisz pracowac.
    Co ma NIK - to nie kumam - czy panstwo polskie ma udzialy w tym banku?
    Co maja organy skarbowe, prokuratura i jeszcze do tego RPP????

    Nie kumam takich flustratow jak w tym wypadku czy tych ze Stoczni Gdynskiej.

    Popieram prezesa Dziewulskiego - precz z warcholstwem!

  • 2. Data: 2002-02-21 20:42:21
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Feb 21, 2002 at 08:37:28PM +0000, AMRA wrote:

    > Nie kumam takich flustratow jak w tym wypadku czy tych ze Stoczni Gdynskiej.

    Od Stoczni wara, tam byl <bacznosc> Obywatel Lepper Andrzej <spoczni>!

    To niedlugo bedzie miejsce swiete i tam sie beda pielgrzymi udawac.

    ps. A dzisiaj jakis burak (burak, tutaj: pracownik stoczni)
    powiedzial: Pomogl nam, nie wiem jak, ale na pewno pomogl. ROTFL!

    --

    --w