  • 1. Data: 2011-12-07 14:35:39
    Temat: [citi] konkurs Samsung
    Od: "Sinus " <s...@g...pl>

    Był sobie konkurs Citi i Samsunga, gadżety elektroniczne za największą ilość
    transakcji kartą. Zrobiłem w okresie promocyjnym ok. 80 transakcji i po cichu
    liczyłem na znalezienie się na liście zwycięzców, patrzę dziś na listę
    wyników...

    https://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue
    /uslugi/wyniki_konkursu_sa
    msung.pdf

    ..a tu rekordziści prawie kilkaset mają na koncie. Szok.

    --
    Sinus

  • 2. Data: 2011-12-07 14:38:57
    Temat: Re: [citi] konkurs Samsung
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Sinus " <s...@g...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    /uslugi/wyniki_konkursu_sa
    > msung.pdf
    >
    > ..a tu rekordziści prawie kilkaset mają na koncie. Szok.

    Widać, że nagrody musiały być słabe. Gdyby były warte zainteresowania
    laureaci mieliby tysiące transakcji.

  • 3. Data: 2011-12-07 15:11:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 07 Dec 2011 15:38:57 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Widać, że nagrody musiały być słabe. Gdyby były warte zainteresowania
    > laureaci mieliby tysiące transakcji.

    Ale teraz już jest chyba tak w większości konkursów, że pojedyncza
    transakcja musi mieć min. 20 zł i nie może być zrobiona w tym samy
    terminalu kilkakrotnie tego samego dnia. Dlatego te kilkaset to i tak
    niezły wynik.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2011-12-07 15:14:38
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    MarekZ <b...@a...w.pl> wrote:

    > Widać, że nagrody musiały być słabe. Gdyby były warte zainteresowania
    > laureaci mieliby tysiące transakcji.

    Po co robić więcej skoro tyle wystarcza? ;-)

    Zastanawiam się, jak ma się opublikowanie liczby transakcji kartą
    do tajemnicy bankowej? W regulaminie konkursy było napisane, że
    opublikują imię, pierwszą literę nazwiska i miasto, natomiast nie
    było nic o liczbie transakcji. Mogli?

    a.

  • 5. Data: 2011-12-07 15:17:08
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > transakcja musi mieć min. 20 zł i nie może być zrobiona w tym samy
    > terminalu kilkakrotnie tego samego dnia. Dlatego te kilkaset to i tak

    W tym konkursie nie bylo mowy o limicie w danym punkcie.

    a.

  • 6. Data: 2011-12-07 15:22:32
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > transakcja musi mieć min. 20 zł i nie może być zrobiona w tym samy
    > terminalu kilkakrotnie tego samego dnia. Dlatego te kilkaset to i tak

    W Citi chyba nawet zazwyczaj jest nałożone ograniczenie, że minimalna kwota
    transakcji 'promocyjnej' to 50 zł.

    O drugim ograniczeniu nie słyszałem, ale tak czy inaczej oba są względnie
    proste do obejścia (choć to drugie byłoby bardziej pracochłonne).

    W każdym razie wiesz - trzy godzinki w nocy w całodobowym Tesco (żeby
    zaliczyć zmianę daty) ze znajomą kierowniczką zmiany kasjerek oraz jakąś
    fajną kasjerką i z 90 transakcji jest. To jeśli jest rzeczywiście
    ograniczenie do jednaj na dobę na terminal. Raz - fajna przygoda, dwa -
    gdyby nagrodą był np. samochód, jest o co powalczyć.

    Inna rzecz, że w tego rodzaju konkursach nie powinno być naprawdę dużych
    nagród, właśnie dlatego aby nie prowokować tego typu patologii.

  • 7. Data: 2011-12-07 15:25:54
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > do tajemnicy bankowej? W regulaminie konkursy było napisane, że
    > opublikują imię, pierwszą literę nazwiska i miasto, natomiast nie

    Nie wiem, ale intuicyjnie nie widzę przeciwwskazań do opublikowania ilości
    transakcji... Ale ja mam ogólnie dość luźne podejście do prawa,
    opublikowanie sumarycznej kwoty także wydawałoby mi się dopuszczalne
    (natomiast opublikowanie szczegółów konkretnej dowolnej transakcji z
    przypisaniem jej do konkretnej osoby - nie).

  • 8. Data: 2011-12-07 17:30:01
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 07 Dec 2011 16:25:54 +0100, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > (natomiast opublikowanie szczegółów konkretnej dowolnej transakcji z
    > przypisaniem jej do konkretnej osoby - nie).

    Też tak uważam. Dopóki nie jest to powiązane z konkretną osobą tudzież
    dosyć jednoznacznie na takową wskazuje, to są to tylko po prostu jakieś
    cyfry z których możemy wyciągnąć proste wnioski typu: dużo, mało, phiii ;)

    Xenocide

  • 9. Data: 2011-12-08 07:47:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" jbnujv$9o4$...@s...cyf-kr.edu.pl

> [...]
    > do prawa, opublikowanie sumarycznej kwoty także wydawałoby mi się dopuszczalne
    (natomiast opublikowanie szczegółów konkretnej

    wraz ze stosownym wyciągiem ze stosownego paragonu,
    na dodatek w postaci nieczytelnej/zawikłanej

    Data zaksięgowania/ Nazwa sklepu/ kwota/
    Data realizacji wyciąg z paragonu waluta

    31 luty 2017/ Luksus-Burdel Czerwień/ 321,87/
    30 luty 2017 17 minut z najruchańszą PLN

    > z przypisaniem jej do konkretnej osoby - nie).

    Kategorycznie -- nie!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2011-12-08 07:56:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" jbo7qp$dpk$...@i...gazeta.pl

    > Też tak uważam. Dopóki nie jest to powiązane z konkretną osobą tudzież
    > dosyć jednoznacznie na takową wskazuje, to są to tylko po prostu jakieś
    > cyfry z których możemy wyciągnąć proste wnioski typu: dużo, mało, phiii ;)

    Jak z tajemnicą spowiedzi -- dopóki ksiądz nie zdradza konkretnego nazwiska
    (a jedynie mówi -- kobieta stale ubrana w kraciastą spódnicę, z zielonkawą
    chustą na głowie...) opisując grzechy, nie narusza tajemnicy spowiedzi. ;)

    -=-

    IMO za dużo tajemniczości w tajemnicy bankowej itp. urzędniczej, a i tak,
    jeśli ktoś jest ciekaw czegoś, bez trudu dowie się szczegółów -- tak uczynili
    biskupi ze mną 11 lat temu, korzystając z ,,uprzejmości'' pracowników PeKaO.

    -=-

    IMO podanie największej liczby transakcji bez ujawniania nazwiska
    zwycięzcy należy do dobrego tonu.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'