  • 1. Data: 2011-12-06 21:34:01
    Temat: wyniki konkursu dbNet ?
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    ktoś dostał mailing ?

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 2. Data: 2011-12-06 22:13:32
    Temat: Re: wyniki konkursu dbNet ?
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Witam
    > ktoś dostał mailing ?

    Na razie cisza. Ale chyba mają jeszcze czas.

  • 3. Data: 2011-12-06 22:57:23
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > ktoś dostał mailing ?

    Ani maila, ani modemu.

  • 4. Data: 2011-12-07 19:51:11
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jbm6ks$lp5$1@news.task.gda.pl>, "Q" <n...@s...pl> wrote:

    > Ani maila, ani modemu.

    Z modemem maja czas do konca przyszlego roku.

    TA

  • 5. Data: 2011-12-07 20:23:38
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 06-12-2011 o 23:13:32 Damian News <s...@s...net.pl> napisał(a):

    > Witam
    >>
    > Na razie cisza. Ale chyba mają jeszcze czas.

    o ile pamietam regulamin, było coś o 5 grudnia jako dacie informacji

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 6. Data: 2011-12-07 20:46:17
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    On 12/06/11 22:34, Zbyszek wrote:
    > ktoś dostał mailing ?

    Chodzi o akcję "II urodziny dbNET" (która nie była żadnym konkursem)?
    Jeśli tak to jeszcze napisz którą edycję masz na myśli. W
    październikowej (najwcześniejszej) mają czas na powiadomienie do
    23.12.2011r.

    --
    Jacek Midura

  • 7. Data: 2011-12-08 06:04:48
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 07 Dec 2011 21:23:38 +0100, Zbyszek napisał(a):

    > o ile pamietam regulamin, było coś o 5 grudnia jako dacie informacji

    To może zajrzyj do niego, bo "mój" regulamin wspomina nieśmiało o 23
    grudnia.

    AK

  • 8. Data: 2011-12-10 09:39:11
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

    > Z modemem maja czas do konca przyszlego roku.

    Nieprecyzyjnie Waść piszesz
    O ile wogóle modem moga przysłać po spełnieniu warunku utrzymania
    aktywnego konta do końca przyszłego roku to tyczy to się promocji "II
    urodziny dbNET" wersja listopad ale watpie aby tak było. Nagroda
    gwarantowana została okreslona na jakąś wartosc i tą kwotę moga później
    sciągnać od osoby ktora nie dotrzymała warunków promocji czyli
    zlikwidowała konto przed upływem roku.
    W pierwszej wersji promocji tj "II urodziny dbNET" wersja pazdziernik
    maja czas na powiadomienie do 23 grudnia 2011 i juz wtedy warunki
    promocji powinni lub nie być spełnione - w pierwotnej wersji nie było
    mowy o konieczności utrzymania konta przez rok czasu.

    ps.
    Ja rownież czekam na powiadomienie o wynikach promocji oraz na wysyłki
    modemu.

    Ł.W.