  • 1. Data: 2009-03-03 08:12:30
    Temat: chyba gorzej już być nie może...
    Od: "gg" <g...@m...com>

    doszli do takiego wniosku więc kupują ..... :)
    w sumie co mają robić? płacą im za dealowanie - przyszli do roboty odpalili
    kompy i przystąpili do niej... w sumie chyba wiedzą że sprzedawanie
    doprowadzi ich do ruiny - z tym że kupowanie nawet szybciej ale tego nie
    biorą pod uwagę :))))))))))))))

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2009-03-03 08:20:37
    Temat: Re: chyba gorzej już być nie może...
    Od: "mdzw" <m...@o...pl>

    nic wiecznie nie rosnie i nic wiecznie nie spada

    pozdrawiam,
    _ t.w. edzio _

  • 3. Data: 2009-03-03 10:01:18
    Od: adp <a...@p...onet.pl>

    On 3 Mar, 09:20, "mdzw" <m...@o...pl> wrote:
    > nic wiecznie nie rosnie i nic wiecznie nie spada

    "wiecznie" to slowo tak pojemne, ze powyzsze zdanie nic nie wnosi :)

  • 4. Data: 2009-03-03 10:35:48
    Temat: Re: chyba gorzej juz byc nie moze...
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Uzytkownik "adp" <a...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    h.googlegroups.com...
    > "wiecznie" to slowo tak pojemne, ze powyzsze zdanie nic nie wnosi :)

    ja bym sie wzdragal uzyc slowa wiecznie do okresu niecalych 2 lat...

    ale wracajac do adremu... chlopakom w Ladku cos rura juz zmiekla i pelzaja
    po minach a u nas co? znowu przyczajony do skoku tygrys ? czemu w20 jest
    ciagle nad 1250 skoro powinien bycponizej 1200 ?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 5. Data: 2009-03-03 10:55:47
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "mdzw" <m...@o...pl> wrote in message
    > nic wiecznie nie rosnie i nic wiecznie nie spada

    Mylisz sie.
    W przypadku krachu spada i spada w nieskonczonosc.
    A gdy skonczy sie krach w koncu, to w gore beda szly, ale juz calkiem nowe
    spolki.
    Wiec mozna mowic o wiecznym spadaniu.

    Pester

  • 6. Data: 2009-03-03 11:03:00
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Pester" <p...@o...pl> wrote in message news:goj2bu$i1g$1@opal.futuro.pl...

> [...]
    > W przypadku krachu spada i spada w nieskonczonosc.
    > A gdy skonczy sie krach w koncu, to w gore beda szly, ale juz calkiem nowe

    spada nawet wtedy kiedy te nowe ida do góry...

  • 7. Data: 2009-03-03 11:39:29
    Od: adp <a...@p...onet.pl>

    > spada nawet wtedy kiedy te nowe ida do góry...

    Ale te stare, spadajace do centa (czyli "w nieskonczonosc") maja coraz
    mniejsza kapitalizacje, wiec sie nie licza.

  • 8. Data: 2009-03-03 12:44:38
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    gg <g...@o...pl> napisał(a):

    Czemu w20 jest ciagle nad 1250 skoro powinien byc ponizej 1200 ?
    --------------
    Dlaczego WIG20 powinien być poniżej 1200 pkt? Bo Ty tak uważasz?
    Przecież jest to wróżenie z fusów gdzie może być dołek. Być może już odbiliśmy
    się od niego i rozpoczyna się silne kilkumiesięczne odbicie.
    Zbyt dużo analityków wieszczy spadek w okolice 1100 pkt dla WIG20.
    Większość prawie nigdy nie ma racji.
    Zaczyna to wyglądać na początek tego właściwego odbicia. Duża spadkowa piątka
    na S&P500 wypełniła się więc zgodnie z teorią fal Elliotta są przesłanki do
    rozpoczęcia silnej wzrostowej korekty.

  • 9. Data: 2009-03-03 12:51:21
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "adp" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    h.googlegroups.com...

    > spada nawet wtedy kiedy te nowe ida do góry...

    Ale te stare, spadajace do centa (czyli "w nieskonczonosc") maja coraz
    mniejsza kapitalizacje, wiec sie nie licza.

    czyli jednak czasami cos "rosnie" ... ktos tu mówil o wiecznym spadaniu...
    Z tekstu Pestera wynika ze po IPO spólki juz tylko spadaja...

  • 10. Data: 2009-03-03 15:20:26
    Od: m...@l...net.pl

    Wniosek jest taki że trend się odmienił to znaczy że gorzej juz być
    nie może...to skoro jest taki optymizm to do dna daleko.