  • 1. Data: 2009-03-03 12:15:12
    Temat: Karina - mala glowka, oj mala!
    Od: "macho" <m...@o...pl>

    Alchemia z profitami, ale też i z opcjami
    http://www.parkiet.com/artykul/7,787319_Alchemia_z_p
    rofitami__ale_tez_i_z_opcjami.html

  • 2. Data: 2009-03-03 12:30:24
    Temat: Re: Karina - mala glowka, oj mala!
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    Ale na kawe bym ja zaprosil.

    D.

  • 3. Data: 2009-03-03 12:33:51
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Oj, ona to już chyba na niejedną kawę była proszona
    ;-)

  • 4. Data: 2009-03-03 12:34:45
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    No tak, ale Dieter jest przynajmniej mily.

    D.

  • 5. Data: 2009-03-03 17:19:57
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "macho" <m...@o...pl> wrote in message
    > Alchemia z profitami, ale też i z opcjami
    > http://www.parkiet.com/artykul/7,787319_Alchemia_z_p
    rofitami__ale_tez_i_z_opcjami.html

    No ale jesli na zabezpieczeniu eksportu stracili 95m to na eksporcie
    zarobili 95m wiecej, prawda Karinko?
    Ja tam bym jej na kawe nie zaprosil, jakas blada i wystraszona...

  • 6. Data: 2009-03-03 18:04:04
    Od: "gg" <g...@m...com>

    Użytkownik "macho" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Alchemia z profitami, ale też i z opcjami

    "wygląda na to, że nie będzie on gorszy od 2008 r. - pomijam problem opcji -
    dodaje Wściubiak."

    hehehehe - pomijam problem opcji... ładnie powiedziane :))))))))))))

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 7. Data: 2009-03-03 19:30:57
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Batory to ci sami co popłyneli na Mieci z rok temu?

  • 8. Data: 2009-03-03 20:45:34
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>