  • 1. Data: 2012-11-22 15:21:33
    Temat: chargeback za niezgodność z umową
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Kupowałem na allegro, płaciłem Mastercardem. Towar okazał się niezgodny
    z umową, reklamacja nie została uznana.

    Mam szansę na przeprowadzenie chargebacku?

    --
    Liwiusz

  • 2. Data: 2012-11-22 15:59:47
    Temat: Re: chargeback za niezgodność z umową
    Od: a...@g...com

    Oczywiście masz szanse, tylko nie przegap terminu, Visa do 120 dni od płatności.

  • 3. Data: 2012-11-22 16:01:07
    Od: a...@g...com

    Oczywiście że masz szanse, tylko nie przegap terminu złożenia wniosku, w Visa do 120
    dni nie wiem jak w Mastercard.