  • 1. Data: 2013-06-18 16:53:28
    Temat: bzwbk prepaid - rejestrowanie karty w systemie.
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Elokwencja pracowników obsługujących maile w BZ WBK poraziła
    mnie. Potrzebowałem użyć ich prepaidowej karty, ale że lękałem
    się w ciemno przelać na nią kasę (a bo to wiadomo, czy to
    zadziała i czy da się w razie czego kasę dozyskać) postanowiłem
    założyć na stronie prepaidowej konto i podpiąć pod nią kartę.

    Co pomyślałem to uczyniłem, ale karty ni hu hu nie da się
    podpiąć gdyż pojawia się komunikat, że nie da się ustanowić pinu.

    Naświetliłem wszystko dokładnie z numerami rachunków/kart etc
    pod zakładką korespondencja z pytaniem dlaczemu nie da rady
    podpiąć kartę ... no i dostałem odpowiedź na poziomie tegoż banku:

    "Witam,

    Zgodnie z zasadami dla kart prepaid "Dla Karty - zamiast numeru
    PIN - Posiadacz otrzymuje wyłącznie kod aktywacyjny, który jest
    niezbędny do nadania osobistego numeru PIN. Kod aktywacyjny ma
    postać: 2424. Nadanie osobistego numeru PIN przez Posiadacza
    wymagane jest do rozpoczęcia korzystania z Karty."

    Pozdrawiam "

    Świetnie ... tylko, że nie ma tu wyjaśnienia, czemu pojawia się
    błąd podczas tej procedury.

    Miał ktoś takiś problem z prepaidem w bz i udało się go
    rozwiązać ? Czy machnąć na ten półprodukt ręką ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 2. Data: 2013-06-18 17:02:59
    Temat: Re: bzwbk prepaid - rejestrowanie karty w systemie.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Miał ktoś takiś problem z prepaidem w bz i udało się go rozwiązać ? Czy
    > machnąć na ten półprodukt ręką ?

    Miałem też taki problem. Tłukłem nowy pin aż do skutku. W końcu weszło.
    Spróbuj zmienić przeglądarkę.

  • 3. Data: 2013-06-19 20:32:36
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-06-18 17:02, wiatrak pisze:

    > Miałem też taki problem. Tłukłem nowy pin aż do skutku. W końcu
    > weszło. Spróbuj zmienić przeglądarkę.

    Zaraz włożę sobie mikser w oko po tym jak przeczytałem kolejną
    odpowiedź od BZ WBK.

    Odpisali mi po raz II jak wygląda procedura nadania PINu... Ja
    po raz kolejny zapytałem co mam zrobić jeśli procedura do której
    się stosuję kończy się niepowodzeniem.

    Boże, ty widzisz i nie grzmisz ... ;/

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90