  • 1. Data: 2013-06-18 17:42:01
    Temat: Meritum wycofał z oferty KO na min. 4%
    Od: osa <w...@p...fm>

    A od kilku dni zbierałem się, żeby otworzyć u nich konto... biednemu
    zawsze wiatr w oczy ;)

    Na szczęście szczęśliwcy, którzy założyli konto do wczoraj mogą do końca
    roku cieszyć się odsetkami na min. 4%.

  • 2. Data: 2013-06-18 18:36:49
    Temat: Re: Meritum wycofał z oferty KO na min. 4%
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 czerwca 2013 17:42:01 UTC+2 użytkownik osa napisał:
    > A od kilku dni zbierałem się, żeby otworzyć u nich konto... biednemu
    > zawsze wiatr w oczy ;)
    > Na szczęście szczęśliwcy, którzy założyli konto do wczoraj mogą do końca
    > roku cieszyć się odsetkami na min. 4%.

    Dokładnie, też dzisiaj rano to zauważyłem. I też miałem na dniach założyć...
    Kurde, że też się nie pośpieszyłem, 3 czerwca dopiero co reklamowali te swoje 4,1 na
    KO. Mogłem nawet wczoraj...
    Teraz tylko 3,6 i to z zastrzeżeniem tylko do końca lipca.

    http://www.meritumbank.pl/bank/aktualnosci/?r,main,b
    Url=n&r,main,newsId=87875
    http://www.meritumbank.pl/indywidualni/rachunki/kont
    o__oszczednosciowe#r,main,selectedTab=86954

    Wystraszyli się pewnie, ze im nie starczy, a że sporo ludzi zaczęło do nich kasę
    przerzucać i otwierać dodatkowe konta, to poskąpili procentów... Swoją drogą trochę
    dziwne, zamiast cieszyć się, że im kapitał rośnie i że są liderem.

    http://www.meritumbank.pl/bank/aktualnosci/?r,main,b
    Url=n&r,main,newsId=86353
    http://www.meritumbank.pl/indywidualni/rachunki/kont
    o_oszczednosciowe#r,main,selectedTab=56814

  • 3. Data: 2013-06-18 18:50:40
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-06-18 18:36, pws pisze:

    > Wystraszyli się pewnie, ze im nie starczy

    Zapewne, ściągnęli tyle kasy z rynku że nie wiedzą co z nią zrobić.
    Kredyty pewnie się nie 'sprzedają', a odsetki płacić trzeba...

    Na razie zostaje nam 3.6 u nich lub w Optimie, tylko że w optimie mogą w
    każdej chwili obniżyć. Jest jeszcze Citi 4% do 30 000 zł ale tam jakieś
    * (w miesiącu w którym wypłacamy to odesetek nie ma... czy cuś ;) )

  • 4. Data: 2013-06-18 20:21:55
    Od: S <a...@w...pl>

    Odnoszę wrażenie, iż to nowe konto ma dowolną liczbę darmowych przelewów
    na ROR. Poprzednie pierwszy za zero, a kolejne w miesiącu za 10zł. Dla
    niektórych może to być plusem poświęcić 0,4% brutto dla nieograniczonej
    liczby przelewów.

    Gorzej, że po promocji spadnie do ok. 2%, czyli połowę tego "starego".
    Niemniej zobaczymy czy w nowym roku nie wyrównają im %, co pewnie
    spowoduje migrację na nowy pakiet.

  • 5. Data: 2013-06-18 20:26:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "osa" kppupn$tbh$...@d...me

> [...]
    oczy ;)

    > Na szczęście szczęśliwcy, którzy założyli konto do wczoraj mogą do końca roku

    Ja mam tam 3 sztuki -- używam jednego, mogę zatem komuś odstąpić miejsca. ;)

    Mille daje na 4%.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'