  • 1. Data: 2009-01-31 20:57:14
    Temat: bzwbk - lokata szybkozarabiająca
    Od: top <t...@n...com>

    Czy ktoś się orientuje jakie jest oprocentowanie lokaty
    szybkozarabiającej (8%), po upływie 3 miesięcy ? Dzisiaj doliczyło mi
    odsetki, a lokata nadal jest. Pewnie przedłużona na polejna 3 miesiące,
    pytanie tylko z jakim oprocentowaniem ? Nadal jest podpisana jako
    "lokata szybkozarabiająca", czyli powinno być 8%, ale z drugej strony
    tych lokat nie ma już w ofercie banku.

    tOp

  • 2. Data: 2009-01-31 21:05:06
    Temat: Re: bzwbk - lokata szybkozarabiająca
    Od: "maciek" <e...@i...pl>

    "top" <t...@n...com> wrote in message
> [...]
    > oprocentowaniem ? Nadal jest podpisana jako "lokata szybkozarabiająca",
    > czyli powinno być 8%, ale z drugej strony tych lokat nie ma już w ofercie

    Żeby zobaczyć aktualne dane lokaty, zaznacz pole znajdujące się obok niej a
    następnie z listy na samej górze wybierz "dane szczegółowe". Jak na razie te
    lokaty przedłużają się na 6.5%.

    Pozdrawiam serdecznie,
    maciek

  • 3. Data: 2009-01-31 22:01:48
    Od: "LemonR" <L...@g...pl>

    Użytkownik "maciek" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > a następnie z listy na samej górze wybierz "dane szczegółowe". Jak na
    > razie te lokaty przedłużają się na 6.5%.

    Zależy jaka kwota
    Lokata Impet 3-miesięczna od 5.000 (włącznie) do 20.000 zł 6,00% -
    Lokata Impet 3-miesięczna od 20.000 (włącznie) do 50.000 zł 6,50% -
    Lokata Impet 3-miesięczna powyżej 50 000 zł (włącznie) 7,00%
    LemonR

  • 4. Data: 2009-01-31 22:23:05
    Od: "maciek" <e...@i...pl>

    "LemonR" <L...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > Lokata Impet 3-miesięczna od 20.000 (włącznie) do 50.000 zł 6,50% -
    > Lokata Impet 3-miesięczna powyżej 50 000 zł (włącznie) 7,00%

    To raczej nie w tym wypadku - to nie jest lokata Impet, a Szybkozarabiająca.

    Pozdrawiam serdecznie,
    maciek

  • 5. Data: 2009-01-31 22:33:34
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 31 Jan 2009 21:57:14 +0100, top napisał(a):

    > Czy ktoś się orientuje jakie jest oprocentowanie lokaty
    > szybkozarabiającej (8%), po upływie 3 miesięcy ? Dzisiaj doliczyło mi
    > odsetki, a lokata nadal jest. Pewnie przedłużona na polejna 3 miesiące,

    Czy następnym razem mógłbyś sobie zadać trud przejrzenia choćby *kilku*
    sąsiednich wątków, zamiast zakładać własny?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2009-02-01 07:39:15
    Od: "LemonR" <L...@g...pl>

    > To raczej nie w tym wypadku - to nie jest lokata Impet, a
    > Szybkozarabiająca.
    >
    > Pozdrawiam serdecznie,
    > maciek
    Fakt
    Zapomniałem, że mowa o odnowieniu bo szybkozarabiającej już nie ma i
    najkorzystniejsza zostaje impet.
    LemonR

  • 7. Data: 2009-02-01 08:18:04
    Od: top <t...@n...com>

    Borys Pogoreło wrote:
    > Czy następnym razem mógłbyś sobie zadać trud przejrzenia choćby *kilku*
    > sąsiednich wątków, zamiast zakładać własny?

    Tak wiem. Jakoś nie zauważyłem tamtego przed wysłaniem, dopiero po.
    Puściłem cancela po kilku minutach, ale widzę że nie do końca zadziałał,
    tzn. niektórzy wciąż widzieli (widzą?) tamtą wiadomość.

  • 8. Data: 2009-02-01 11:39:37
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 01 Feb 2009 09:18:04 +0100, top napisał(a):

    > Tak wiem. Jakoś nie zauważyłem tamtego przed wysłaniem, dopiero po.
    > Puściłem cancela po kilku minutach, ale widzę że nie do końca zadziałał,
    > tzn. niektórzy wciąż widzieli (widzą?) tamtą wiadomość.

    ZTCP to serwer &tp nie przyjmuje canceli z neostrady.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl