  • Data: 2005-04-15 11:35:07
    Temat: brak zameldowania
    Od: "Mateusz" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tak mi sie zdarzylo ze nie mam miejsca zameldowania.Jak narazie nie mam
    mozliwosci zameldowania (cala rodzina nadal siedzi zagranica).Wyrobilem sobie
    polskie ID (dowod osobisty).I tu zaczynaja sie schody.Kazdy bank pyta mnie o
    miejsce zameldowania a ja w nowym dowodzie mam BRAK (dysponuje tylko adresem
    korespondencyjnym) czy jakis bank np internetowy (mbank,inteligo) nie prowadzi
    skrupulatnego sprawdzania miejsca zameldowania lub poprostu nie ma uprawnien do
    sprawdzania takich rzeczy?

    Pozdrawiam Mateusz zagubiony w polskiej rzeczywistosci :)