  • 1. Data: 2002-08-27 09:27:25
    Temat: brak prowizji za wypl.z bankomatow?
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    ma tylko fortis, czy jeszcze jakis bank?

  • 2. Data: 2002-08-27 09:29:55
    Temat: Re: brak prowizji za wypl.z bankomatow?
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    "Rena" <r...@p...pl> wrote in message news:akfgk3$12v8$1@pingwin.acn.pl...
    > ma tylko fortis, czy jeszcze jakis bank?

    wiekszosc - za wyplaty ze swoich sieci ...

    musisz zawezic pytanie ...

    jesli chodzi o Cypr to tylko Fortis :)))

    radek

  • 3. Data: 2002-08-27 09:32:56
    Od: "Radmar" <k...@i...pl>

    ING BSK w koncie Prestiż

  • 4. Data: 2002-08-27 09:35:13
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    ING w wersji Prestiz.
    Oprocz tego podrozne w Lukasie

    odstawowa wada - dosc drogie w uzytkowaniu

  • 5. Data: 2002-08-27 09:50:45
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    "Radmar" <k...@i...pl> wrote in message
    > ING BSK w koncie Prestiż

    sledzac posty kolezanki na innych usenet domyslilem sie ze pytanie dotyczy
    wyplat z bankomatow poza granicami Polski :) wiec dlatego podalem Fortisa

    pozdr
    radek

  • 6. Data: 2002-08-27 10:41:59
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > wiekszosc - za wyplaty ze swoich sieci ...
    >
    > musisz zawezic pytanie ...
    >
    > jesli chodzi o Cypr to tylko Fortis :)))

    oj - tym razem ja nie o cyprze. kiedys citi b. dlugo mialo taka
    oferte, ze wyplaty z wszelkich bankomatow byly bezplatnie. citi sie
    skonczylo, teraz mam r-k w raiffeisenie - 1 zl za wyplate. no i dzieki
    wam dowiedzialam sie, ze fortis ma wszystkie bankomaty za darmo.
    zastanawiam sie, czy ktorys bank jeszcze. moze przeskocze z rb?...

  • 7. Data: 2002-08-27 10:43:53
    Od: v...@p...onet.pl

    > kiedys citi b. dlugo mialo taka
    > oferte, ze wyplaty z wszelkich bankomatow byly bezplatnie.

    a juz nie ma? za granica dalej wyplaty z citi sa bezplatne (dla kart citi)

  • 8. Data: 2002-08-27 10:53:19
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > a juz nie ma? za granica dalej wyplaty z citi sa bezplatne (dla kart
    citi)

    ojej - jestem nieprecyzyjna. mi chodzi w polsce - w wwie konkretnie.
    mysle nad zmiana rku, czesto wyplacam male kwoty z bankomatu, nie
    lubie bulic prowizji.

  • 9. Data: 2002-08-27 11:01:41
    Od: "Marvin" <m...@n...com>

    Użytkownik "Radmar" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > ING BSK w koncie Prestiż

    A BGK?

    Kiedys było za free...
    Marv

  • 10. Data: 2002-08-27 12:13:25
    Od: bartosz j bujak <b...@w...pl>

    Rad'ek wrote:

    > "Rena" <r...@p...pl> wrote in message news:akfgk3$12v8$1@pingwin.acn.pl...
    > jesli chodzi o Cypr to tylko Fortis :)))

    ale za to jakie kursy !!!

    bb