  • 1. Data: 2003-06-30 13:06:28
    Temat: brak dostępu do kasy
    Od: b...@a...pl

    Jak to jest? Niech ktoś oświeci szarego człowieczka: wpłynęły pieniądze na
    konto. Zaksięgowane. Ale nijak z bankomatu nie mogę ich wyciągnąć ani zapłacic
    kartą w sklepie... Dopiero dzis wieczorem ale ze wskazaniem na jutro rano...
    Nie rozumiem. Obracają moja gotówką?

    Baba Jaga

  • 2. Data: 2003-06-30 13:11:01
    Temat: Re: brak dostępu do kasy
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > wyciągnąć ani zapłacic kartą w sklepie... Dopiero dzis wieczorem ale
    > ze wskazaniem na jutro rano... Nie rozumiem. Obracają moja gotówką?

    Jaki bank? Lukas? VW?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-06-30 13:16:12
    Od: b...@a...pl

    > Jaki bank? Lukas? VW?

    Lukas. Chociaż nie wydaje mi się, żeby miało to jakieś znaczenie.

    BJ

  • 4. Data: 2003-06-30 13:24:08
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Lukas. Chociaż nie wydaje mi się, żeby miało to jakieś znaczenie.

    Owszem ma. Lukas po prostu tak ma - to jedna z jego większych wad :-(

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-06-30 13:29:33
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    4...@n...onet.pl,
    Użytkownik <b...@a...pl>:

    > Lukas. Chociaż nie wydaje mi się, żeby miało to jakieś znaczenie.

    Jakby nie mialo znaczenia, to by sie nie dalo tak latwo zgadnac :)

    Mysl troche, Babo Jago ;P

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-06-30 13:52:11
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    b...@a...pl wrote:

> [...]
    > kartą w sklepie... Dopiero dzis wieczorem ale ze wskazaniem na jutro rano...

    E tam. Ciesz się. W PEKAO miałbyś je do dyspozycji dopiero po północy. A jak
    zaksięgują Ci coś w piątek popołudniu, to w bankomacie środki dostępne
    dopiero w poniedziałek rano...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2003-06-30 15:38:03
    Od: "david" <d...@p...fm>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > E tam. Ciesz się. W PEKAO miałbyś je do dyspozycji dopiero po północy. A
    jak
    > zaksięgują Ci coś w piątek popołudniu, to w bankomacie środki dostępne
    > dopiero w poniedziałek rano...

    albo i jeszcze później, kasa wpłacona w piątek, w bankomacie może już będzie
    w poniedziałek, a płacąc kartą ma się jeszcze problemy we wtorek - bo jest
    "brak środków"

    Ludzie !!! zmieńcie bank na normalny !!!
    pozdr
    david z kontem w mBanku :)))

  • 8. Data: 2003-06-30 18:02:50
    Od: "Lukas276" <l...@p...fm>

    Użytkownik <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Jak to jest? Niech ktoś oświeci szarego człowieczka: wpłynęły pieniądze na
    > konto. Zaksięgowane. Ale nijak z bankomatu nie mogę ich wyciągnąć ani
    zapłacic
    > kartą w sklepie...

    Pieniądze są zaksięgowane na koncie, ale aktualizacja salda wysyłana do
    Centrum Rozliczeń (???) następuje wieczorem.

  • 9. Data: 2003-06-30 19:00:20
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "david" <d...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    jest
    > "brak środków"
    >
    > Ludzie !!! zmieńcie bank na normalny !!!

    Ale w końcu nikt nie odpowiedział na konkretnie postawione pytanie.
    A dzieje się tak dlatego, że nie wszystkie banki (z różnych powodów)
    natychmiast udostępniają środki już zaksięgowane. W niektórych trzeba
    poczekać na ich udostępnienie. To po pierwsze. Po drugie: LukasBank ani
    nie ma swoich bankomatów, ani sam nie obsługuje swoich kart. Jego karty
    są obsługiwane przez BZ WBK, w którego bankomatach wypłata jest
    bezprowizyjna, a ponadto ma umowę z Euronetem na bezprowizyjne wypłaty.
    Z tego względu (obsługa kart przez centrum innego banku) informacja o
    operacjach kartowych i saldach jest okresowo wymieniana na linii
    LukasBank<->BZ WBK i stąd wynika opóźnienie w możliwości podjęcia
    zaksięgowanych (i już dostępnych - ale w oddziale banku) środków.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl