  • 11. Data: 2005-03-01 09:15:23
    Temat: Re: bidpay - pytania
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    ZTCJW:

    1. BidPay operuje Western Union Money Order (miedzynarody przekaz pieniężny WU?)
    , a to nie to samo co czek.
    2. Płaciłem tak ludziom w USA - bez problemów
    3. Jeśli chodzi o płatność w drugą stronę to polecam info na dole
    4. Wszelkie koszty ponosi wysyłający. Ty się zgłaszasz do placówki, wypełniasz
    papierek i wychodzisz z kasą

    WU:
    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/rozliczeni
    a/m_przek_pieniezne/
    m_przek_pieniezne
    0 801 120 224* - dla osób dzwoniących z telefonów stacjonarnych.
    (12) 682 84 84** - dla osób dzwoniących z telefonów komórkowych lub z zagranicy.

    Zaznaczam, że mogę być w mylnym błędzie - wiedza częściow teoretyczna :-)

    Jacek

  • 12. Data: 2005-03-01 10:17:44
    Od: "WojtekZ" <w...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zagranicy.
    >
    > Zaznaczam, że mogę być w mylnym błędzie - wiedza częściow teoretyczna :-)

    no jestes w bledzie podales mi teraz tradycyjna metode przesylu WU z banku
    do banku w takim przypadku pieniazki odbiera sie osobiscie, jest duzo duzo
    lepiej no ale jest to droga usluga,

    moze ktos realizowal juz takie czeki Money Order Western Uniona i wie ile
    banki biora prowizji?

  • 13. Data: 2005-03-01 11:08:56
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > moze ktos realizowal juz takie czeki Money Order Western Uniona i wie ile
    > banki biora prowizji?

    Sprawdź BPH. Money Order /nie wiem czy również Western Union/ skupował od
    ręki . Wg TOiP kosztuje to 1,5% wartości min 10zł max 1000

    pozd
    Adam

  • 14. Data: 2005-03-01 22:01:36
    Od: "WojtekZ" <w...@p...fm>

    Użytkownik "Adam S." <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Sprawdź BPH. Money Order /nie wiem czy również Western Union/ skupował od
    > ręki . Wg TOiP kosztuje to 1,5% wartości min 10zł max 1000
    >
    > pozd
    > Adam

    mam pytanie moj kupujacy wyslal mi majla abym wyslal zakupiony u mnie towar,
    przypomne ze w statusie zamowienia jest Order pending.

    czy mozliwe jest wycofanie pieniedzy przez niego po wyslaniu przeze mnie
    towaru czy pieniadze wyslane BidPAyowi sa juz w ich wlasnosci
    czy moze mnie oszukac w ten sposob?

    bardzo licze na wasza pomoc

  • 15. Data: 2005-03-04 22:11:28
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Spokojnie poczekaj, aż przyjdzie czek, albo nawet jak go zrealizujesz (no, w
    rozsądnym parodniowym terminie ;-)
    Mnie żaden Amerykaniec nigdy nie wysłał towaru jedynie po otrzymaniu prze niego
    potwierdzenia z BidPay o wysłaniu czeku,
    choć raz czy drugi naciskałem z uwagi na pośpiech...
    JaC