  • 1. Data: 2003-07-28 14:44:56
    Temat: bidpay i ebay.de
    Od: Slink <slink@wytnij_to.gazeta.pl>

    Witam , czy ktoś wie czy sprzedający płaci dodatkowe prowizje przy przekazie przez
    bidPay do niemczech .
    Zapłaciłem przez bidpay.de 90$(80 eu) + 5$ z przedmiot z ebay.de , do sprzedającego w
    Niemczech , po tygodniu on twierdzi że otrzymał tylko 55 euro ! Czy w Niemczech
    pobierana jest dodatkowa prowizja albo opłaty bankowe ???
    Do USA prze BidPay nie było tego problemu

  • 2. Data: 2003-07-28 15:51:28
    Temat: Re: bidpay i ebay.de
    Od: "Paweł - sklep.pko.pl" <b...@u...pko.pl>

    Nie wiem czy aż tyle, ale faktem jest że to możliwe

    w USA mają bardzo rozbudowany system płatności czekowych - tam można
    praktycznie w byle kiosku czy sklepie spożywczym spieniężyć czek albo
    gratis, albo za opłatą rzędu 50 centów

    natomiast taki czek w Europie to tylko kłopot - sprzedawca zaniósł go pewnie
    do inkasa w swoim banku - bank go skasował za inkaso, przewalutowanie itd -
    i mogło z tego wyjść coś nieciekawego, choć aż tyle to chyba jakaś przesada

  • 3. Data: 2003-07-28 16:17:42
    Od: "Mustapha" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Slink" <slink@wytnij_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    pl...
> [...]
    bankowe ???
    >Do USA prze BidPay nie było tego problemu

    Kiedys kupiłem obiektyw za 80 EU, zapłaciłem przez bidpay. Po tygodniu
    sprzedający poinformował mnie, że zrealizował czek, ale zapłacił 12 EU
    prowizji.
    Dosłałem w liście...

    Generalnie bidpay nie jest polecany przy transakcjach z DE, choć są
    wyjątki...

    --
    pozdrawiam !
    Mustapha

  • 4. Data: 2003-07-28 22:04:24
    Od: "PeKlesyk" <n...@p...com>

    > w USA mają bardzo rozbudowany system płatności czekowych - tam można
    > praktycznie w byle kiosku czy sklepie spożywczym spieniężyć czek albo
    > gratis, albo za opłatą rzędu 50 centów

    BidPay obciąząjąc Twoją Vise wysyła sprzedającemu przekaz pieniężny (nie
    czek)

    PMK