eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibardzo trudne pytanie › bardzo trudne pytanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.astercity.net!not-for-mail
    From: "Rena" <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: bardzo trudne pytanie
    Date: Sun, 6 Jan 2002 14:38:47 +0100
    Organization: Aster City Net
    Lines: 10
    Message-ID: <a19jtu$1595$1@pingwin.acn.pl>
    NNTP-Posting-Host: 10.130.129.54
    X-Trace: pingwin.acn.pl 1010324222 38181 10.130.129.54 (6 Jan 2002 13:37:02 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...net
    NNTP-Posting-Date: Sun, 6 Jan 2002 13:37:02 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@a...net
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-Server-Info: http://www.astercity.net/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:152396
    [ ukryj nagłówki ]

    czy bank ma prawo wrzucic poreczyciela do kartoteki niesolidnych klientow,
    jesli nie raczyl poreczyciela poinformowac o nieslacaniu kredytu przez
    kredytobiorce??? bank podobno wysylal zawiadomienia, ale nie na adres
    poreczyciela (wskazany we wniosku), tylko na adres domowy kredytobiorcy.

    co z tym zrobic?...kredyt jest teraz terminowo splacany do komornika, ale
    fakt bycia w kartotece niesolidnych klientow uniemozliwil ostatnio wziecie
    zlotej karty visa w pewnym banku...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1