  • 141. Data: 2010-04-09 18:22:22
    Temat: Re: bankowa bezczelność allegro
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 Apr 2010, Robert Kois wrote:

    > Na szczęście teraz sprzedających jest więcej i klient może wybrać.

    Na szczęście.

    > I wybiera tego który za tą samą cenę pozwoli mu zapłacić paroma kliknięciami
    > a nie bawieniem się w ręczne przelewy.

    Ale Ty się chyba mylisz, pisząc in corpore, nie wiedzieć w czyim
    imieniu.
    Bo np. ja zwracam uwagę na to czy sprzedający jakoś omija prowizje
    karciane i inne takie :>

    > I nadal pytam czemu sobie nie pójdziecie tam, gdzie takiego przymusu nie
    > ma? Czyżby jednak nadal się opłacało?

    Mam nadzieję, że przynajmniej część pójdzie.
    Bo rzeczywiście - na świstaku wybór jakiś słaby.

    pzdr, Gotfryd
    (na allegro jak dotąd wyłącznie kupujący)

  • 142. Data: 2010-04-09 20:08:20
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 9 Apr 2010 20:22:22 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Ale Ty się chyba mylisz, pisząc in corpore, nie wiedzieć w czyim
    > imieniu.

    Piszę w swoim oczywiście.

    > Bo np. ja zwracam uwagę na to czy sprzedający jakoś omija prowizje
    > karciane i inne takie :>

    Na razie omija dzięki PzA. Jak by to było płatne to przerzuciłby koszt na
    kupującego, tak jak przy escrow. Ale jak zrobią płatne to prawdopodobnie
    zniosą przymusowość. A że kupujący się przyzwyczają w międzyczasie to inna
    kwestia.

    > Mam nadzieję, że przynajmniej część pójdzie.
    > Bo rzeczywiście - na świstaku wybór jakiś słaby.

    Nie pójdą. Dużo większe płacze były po wprowadzeniu opłat i jakoś nie
    poszli.

    --
    Kojer

  • 143. Data: 2010-04-09 20:45:48
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 9 Apr 2010 22:08:20 +0200, Robert Kois napisał(a):

    > Na razie omija dzięki PzA. Jak by to było płatne to przerzuciłby koszt na
    > kupującego, tak jak przy escrow.

    Chyba, że Allegro w Regulaminie zastrzeże, że przerzucanie tego kosztu
    na kupującego jest zabronione. I wtedy też będziemy mieli do wyboru
    zaakceptować to, lub (jak Ty to piszesz) "pójść tam, gdzie takiego
    przymusu nie ma".

    > Ale jak zrobią płatne to prawdopodobnie zniosą przymusowość.

    Nie po to wprowadzali przymus, żeby z niego rezygnować.
    Historia uczy, że przymus raz nałożony, zdjęty może zostać już tylko
    siłą.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 144. Data: 2010-04-12 08:30:07
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Mam nadzieję, że przynajmniej część pójdzie.
    > Bo rzeczywiście - na świstaku wybór jakiś słaby.
    >
    > pzdr, Gotfryd
    > (na allegro jak dotąd wyłącznie kupujący)

    akurat n.p. moja oferta na świstaku jest dokładnie taka sama jak na
    allegro (bo aukcje się automatycznie tam wystawiają), ale kupujących nie
    ma, 1000 sprzedaży na allegro i 1 na świstaku tak wyglądają te
    proporcje i udziały w rynku