  • 1. Data: 2010-04-02 10:48:18
    Temat: Alior i pakiet "pomocni fachowcy"
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Wczoraj widziałem listy od poczty z trąbką wysłany przez Aliora. Na
    grubej kredowej kartce był ładnie opisany pakiet "Pomocni fachowcy",
    jakie korzyści z niego płyną oraz doklejona karta plastikowa, wielkości
    bankomatowej, gdzie był nr telefonu i takie tam.
    Czy taki list oznacza, że dana osoba stała się beneficjentem programu
    Aliora? Ja czegoś takiego nie dostałem.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2010-04-02 11:07:23
    Temat: Re: Alior i pakiet "pomocni fachowcy"
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    xbartx pisze:
> [...]
    > bankomatowej, gdzie był nr telefonu i takie tam.
    > Czy taki list oznacza, że dana osoba stała się beneficjentem programu

    Zadzwonić na infolinię i się dopytać, czy jesteś ubezpieczony. Jak
    spełniasz te ichniejsze warunki "banku głównego", no to jesteś. List
    niewiele tutaj zmienia.

    Michał

  • 3. Data: 2010-04-02 11:50:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 02 Apr 2010 13:07:23 +0200, Michal_Ko napisał(a):

    > Zadzwonić na infolinię i się dopytać, czy jesteś ubezpieczony. Jak
    > spełniasz te ichniejsze warunki "banku głównego", no to jesteś. List
    > niewiele tutaj zmienia.

    Aż tak to mnie to nie interesuje, żeby dzwonić, pytam tylko, bo ta karta
    wygląda jak przepustka lub klucz do owej usługi ;)

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2010-04-02 11:59:39
    Od: Michal_Ko <m...@n...org>

    xbartx pisze:

    > Aż tak to mnie to nie interesuje, żeby dzwonić, pytam tylko, bo ta karta
    > wygląda jak przepustka lub klucz do owej usługi ;)

    Przepustką jest Twój PESEL i poprawne dane w ich bazie :)

    Pozdrawiam świątecznie
    Michał

  • 5. Data: 2010-04-02 12:06:46
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    W dniu 2010-04-02 13:50, xbartx pisze:

    > Aż tak to mnie to nie interesuje, żeby dzwonić, pytam tylko, bo ta karta
    > wygląda jak przepustka lub klucz do owej usługi ;)

    To przynajmniej poczytaj na stronie. Są jasne informacje kto może
    korzystać z ubezpieczenia.

  • 6. Data: 2010-04-02 12:48:37
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 02 Apr 2010 14:06:46 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

    > To przynajmniej poczytaj na stronie. Są jasne informacje kto może
    > korzystać z ubezpieczenia.

    Ale ja to wiem, przecież było już na grupie nie raz, chodzi mi o sam fakt
    przysłania listu przez bank z tą plastikową kartą - czy to coś oznacza
    czy to tylko zwykła reklama.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2010-04-02 12:56:01
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    W dniu 2010-04-02 14:48, xbartx pisze:

    > Ale ja to wiem, przecież było już na grupie nie raz, chodzi mi o sam fakt
    > przysłania listu przez bank z tą plastikową kartą - czy to coś oznacza
    > czy to tylko zwykła reklama.

    Reklama.

  • 8. Data: 2010-04-02 13:01:34
    Od: Mithos <f...@a...pl>

> [...]
    > Ale ja to wiem, przecież było już na grupie nie raz, chodzi mi o sam fakt
    > przysłania listu przez bank z tą plastikową kartą - czy to coś oznacza

    Ja nie dostałem, a warunki spełniam.

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2010-04-02 13:09:40
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 02 Apr 2010 15:01:34 +0200, Mithos napisał(a):

    > Ja nie dostałem, a warunki spełniam.

    Osoba która to dostała, ma konto w A jako poboczne, fakt że wpływy
    regularne, ale raptem na kilkaset pln miesięcznie. Normalnie niezły
    zaszczyt ;)

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2010-04-02 15:34:35