  • 1. Data: 2003-03-06 14:06:22
    Temat: banknoty i monety
    Od: a...@p...pl

    Witam
    Czy może mi ktoś powiedzieć w jakim nominale występuję franki szwajcarskie
    z dokładnym podziałem na to czy jest to moneta czy banknot.

    A może ktoś zna stronkę www gdzie mogę znaleźć waluty innych krajów
    pozdr.

  • 2. Data: 2003-03-06 14:34:21
    Temat: Re: banknoty i monety
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    a...@p...pl writes:

    > Czy może mi ktoś powiedzieć w jakim nominale występuję franki szwajcarskie
    > z dokładnym podziałem na to czy jest to moneta czy banknot.

    http://www.snb.ch/e/index3.html
    http://www.zumbo.ch/coins/ch/

    MJ

  • 3. Data: 2003-03-06 18:32:01
    Od: "Rufius" <e...@i...pl>

    CZeść
    Jeśli chodzi o franki szwajcarskie to masz 1 frank=100 centymów
    Banknoty:
    10 franków
    20
    50