  • 1. Data: 2003-03-04 08:28:34
    Temat: anonimowosc w BZWBK24
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    po zalogowaniu do BZWBK24 wita nas pod normalnym menu ankieta:

    Czy jesteś zadowolony
    z usług BZWBK24?
    :-) Jestem zadowolony
    :-| Trudno powiedzieć
    :-( Nie

    Po kliknięciu na nie (czekam juz prawie 2 mies. na zamkniecie r-ku)
    dostajemy odpowiedz:

    Dziękujemy za udział w anonimowej ankiecie
    *** blad ***

  • 2. Data: 2003-03-04 09:40:55
    Temat: Re: anonimowosc w BZWBK24
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    blad wrote:
    > Po kliknięciu na nie (czekam juz prawie 2 mies. na zamkniecie r-ku)
    > dostajemy odpowiedz:
    >
    > Dziękujemy za udział w anonimowej ankiecie

    Zaloguj sie jeszcze raz i znowu odpowiedz, ze nie jestes zadowolony :)
    Ja im tak nabilem hehehe licznik :)

  • 3. Data: 2003-03-04 09:41:37
    Od: w...@o...pl

    > Zaloguj sie jeszcze raz i znowu odpowiedz, ze nie jestes zadowolony :)
    > Ja im tak nabilem hehehe licznik :)

    A ja jestem zadowolony i tez nabijam :-))

  • 4. Data: 2003-03-04 10:01:46
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <w...@o...pl>

    > A ja jestem zadowolony i tez nabijam :-))

    ja jednak zrobilem tak jak Amra ;-))
    *** blad ***

  • 5. Data: 2003-03-04 10:23:39
    Od: w...@o...pl

    > ja jednak zrobilem tak jak Amra ;-))

    A mozna wiedziec dlaczego korzystasz skoro nie jestes zadowolony??

  • 6. Data: 2003-03-04 10:41:28
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <w...@o...pl>

    > A mozna wiedziec dlaczego korzystasz skoro nie jestes zadowolony??

    jest to jedyny w Polsce e-bank z dostepem biernym - tylko podglad rachunku -
    i jako podglad mi sie podoba. Korzystam nadal bo mam KK VC BZWBK

    natomiast rachunek ROR w BZWBK przestal mi sie podobac
    - nie wykonuja zlecen stalych tak jak podpisalismy w umowie, czyli przed
    data jesli wypada ona w sobote lub w niedziele (po przejsciu na ICBS)
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-03-04 10:44:51
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
    > A mozna wiedziec dlaczego korzystasz skoro nie jestes zadowolony??

    *blad* juz zrezygnowal - ja siedzie z przyzwyczajenia ;), zwlaszcza ze
    to jeszcze darmowe, studenckie konto. JEsli mialbym za nie placic -
    zaraz zlikwidowalbym je....
    I pewnie tak zrobie niedlugo - skoro mam pod nosem Millennium.

    Platne przelewy i dosc archaiczny system e-bankingu mnie nie
    przekonuja :)

  • 8. Data: 2003-03-04 11:20:59
    Temat: Re: Re: anonimowosc w BZWBK24
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Mar 04, 2003 at 11:44:51AM +0100, =?ISO-8859-2?Q? Micha=B3?= 'Amra'
    =?ISO-8859-2?Q?Macierzy=F1ski ?= wrote:

> [...]
    >I pewnie tak zrobie niedlugo - skoro mam pod nosem Millennium.
    >
    >Platne przelewy i dosc archaiczny system e-bankingu mnie nie

    Michal, to Ty pisales? Spodziewasz sie ze millenium bedzie mialo
    _cokolwiek_ bezplatnie? ;-)

    --

    --w

  • 9. Data: 2003-03-04 11:35:19
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Wojtek Piecek wrote:
    > Michal, to Ty pisales? Spodziewasz sie ze millenium bedzie mialo
    > _cokolwiek_ bezplatnie? ;-)

    Eeee - no co ty :)
    Ale w poblizu mam BZWBK, Integrum, Millennium.
    W daszym poblizu Pekao SA i PKO BP i KB
    Jeszcze w dalszym BS

    A Millennium mam najblizej :)
    Jak niedlugo trzeba bedzie zaczac placic pelne stawki za konta :) to
    po prostu pozeganm sie z tymi najmniej fnkcjonalnymi - a w Millennium
    wplata jeszcze darmowa jest :) Pozniej tylko przelewik dalej i juz :)

    Ja tam z Millennium korzystac nie chce, ale gdzies pieniadze wplacac
    trzeba :)

  • 10. Data: 2003-03-04 12:43:50
    Temat: Re: Re: Re: anonimowosc w BZWBK24
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Mar 04, 2003 at 12:35:19PM +0100, Michal 'Amra' Macierzynski wrote:

    >Eeee - no co ty :)
    >Ale w poblizu mam BZWBK, Integrum, Millennium.
    >W daszym poblizu Pekao SA i PKO BP i KB
    >Jeszcze w dalszym BS

    No fakt, wyboru wielkiego to Ty nie masz.

    Ja mam jeszcze kolo siebie IB, raczej jako taki folklor ;-)

    >A Millennium mam najblizej :)

    Najblizej siebie to ja mam pekaosa, co jeszcze nic nie znaczy ;-)

    >Jak niedlugo trzeba bedzie zaczac placic pelne stawki za konta :) to
    >po prostu pozeganm sie z tymi najmniej fnkcjonalnymi - a w Millennium
    >wplata jeszcze darmowa jest :) Pozniej tylko przelewik dalej i juz :)

    Bardzo tani przelewik, w promocji. Moze nawet tego samego dnia wyjdzie ;-P

    >Ja tam z Millennium korzystac nie chce, ale gdzies pieniadze wplacac
    >trzeba :)

    A, i to jest wlasnie ta szara strefa przez ktora trzeba sobie olej do
    benzyny wlewac, pozaklejac szyby winietkami, a na noc zwijac asfalt! ;-)

    --

    --w