  • Data: 2009-02-05 19:59:22
    Temat: alior - karta "od czasu do czasu" mozliwe?
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Na razie mam kartę Maestro Aliora do końca roku bezpłatnie.
    Tylko..za bardzo z niej nie korzystam. Właściwie prawie w ogóle nie
    korzystam z kart debetowych.
    Jedyny okres kiedy karta mi się przydać może - to wyjazdy zagraniczne.
    Wtedy chciałbym ją mieć , wypłacać w razie potrzeby gotówkę z
    bankomatu korzystając z ewentualnych oszczędności na koncie a Aliorze.
    Da się więc jakoś zrobić, żeby mieć kartę np. tylko w okresie
    wakacyjnym/zimowym? a w pozostałym nie = nie płacić tych 3zł/miesiąc?
    Kartę można nie aktywować, więc jedyne co przychodzi mi do głowy to
    zamawianie nowej karty, aktywowanie jej dopiero gdy będzie potrzebna
    (można to zrobić po prostu wypłacając z bankomatu, niekoniecznie
    krajowego?) następnie jeśli nie planuję znów wypłat przez parę
    miesięcy - kartę zastrzegam. I biorę nową której na początek nie
    aktywuję.

    Trochę niewygodne;)

    Ale pewnie wersja: kliknij w necie w "zablokuj", karta zablokowana i
    nie płacimy, a po jakimś czasie w przycisk(którego pewnie nie ma)
    "odblokuj" - nie działa?