    From: europaq <e...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: a jednak
    Date: Fri, 18 Jan 2002 20:22:54 +0100

    pisalem Panswu pare tygodni temu, ze bank, z ktorym sie rozstalem jakies
    dwa lata temu w dalszym ciagu wysyla do mnie rozne pisemka, chociaz
    zamykajac ror prosilem o usuniecie moich danych osobowych; no wiec, pod
    koniec zeszlego roku wyslalem im poleconym (a co?) krotkie info, ze nie
    zycze sobie tego i ze maja usunac moje dane z bazy danych, bo jak nie to
    zamierzam dochodzic swoich praw zgodnie z ustawa ... z dnia... Dzis
    znowu dostalem pisemko. Uplynelo jakies dwa tygodnie od mojego pisma do
    daty wyslania ichniego, wiec raczej jakby chcieli to by sie juz
    zorientowali, no albo maja okropny balagan; Co radzicie mi zrobic? Ten
    'bank' jest przeciwienstwem wszystkiego co spodziewalbym sie spotkac w
    banku: od profesjonalizmy, przez tzw. 'nastawienie na klienta' po
    bezpieczenstwo pieniedzy (zalosne), o wysokich kosztach ror i niskim
    oprocentowaniu lokat nie wspominajac. Dlatego nie mam zamiaru odpuscic.
    Jakie macie pomysly? A moze na grupie jest jakis prawnik, ktory podjalby
    sie poprowadzenia sprawy, albo ugody o odszkodowanie? Moge zaoferowac
    duza czesc ewentualnej kwoty odszkodowania (tak sie to chyba nazywa).
    pzdr eq