  • 1. Data: 2012-05-22 12:56:02
    Temat: Zróznicowane kiedyś forum dyskusyjne zamieniło się w...
    Od: "XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    handel futrami :-)
    Codziennie a nieraz kilka razy w ciągu dnia oferują sprzedaż futer.
    A gdzie szeroka tematyka rynków finansowych i makroekonomii ?

  • 2. Data: 2012-05-22 13:49:41
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    XXL wrote:

    > handel futrami :-)
    > Codziennie a nieraz kilka razy w ciągu dnia oferują sprzedaż futer.
    > A gdzie szeroka tematyka rynków finansowych i makroekonomii ?

    Teraz jest historyczne minimum aktywności na tej liście.

  • 3. Data: 2012-05-22 15:06:02
    Od: DeJotTe <d...@g...com>

    > Teraz jest historyczne minimum aktywności na tej liście.

    Ciężko będzie podnieść się z tego dołka bez hossy z prawdziwego zdarzenia.
    Obecne fora pogrupowane tematycznie i moderowane są lepszą alternatywą do dyskusji
    niż stara poczciwa grupa dyskusyjna.
    Mniej wypowiedzi na forum to także sygnał, że rynek coraz bardziej zaczyna być
    dominowany przez duże instytucje, a to oznacza trudniejsze warunki do zarabiania

    DeJotTe
    http://sygnaly-gieldowe.blogspot.com/

  • 4. Data: 2012-05-22 18:33:54
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "XXL" <d...@W...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > Codziennie a nieraz kilka razy w ciągu dnia oferują sprzedaż futer.
    > A gdzie szeroka tematyka rynków finansowych i makroekonomii ?

    "Roboty" nie potrzebują sie socjalizować i "przekonywac" do swoich racji....
    Niestety, indywidualni odchodzą w przeszłość....

    george

  • 5. Data: 2012-05-22 20:52:23
    Temat: Bo to forum dyskusyjne probowano zamienic w polityczne
    Od: "Loser" <l...@N...gazeta.pl>

    Ciao

    1/ Mozna i trzeba zatem pochwalic tych nielicznych ciagle walczacych z
    Futr(z)a-kami, bo zatem sa de-besciakami (faktem, ze w warunkach bardzo
    ograniczonej konkurencji)

    2/ bo bessa przetrzebila, a co najmniej zniechecila wielu

    3/ bo podobnie jak czesc najstarszej "kadry", ktorzy przeszli na stanowiska
    analityczne w Parkiecie i na Bankierze wiele osob przeszla rowniez tam

    4/ bo problemy techniczne z wysylaniem postow - nie whocdz, nie widac ich, co
    z niusami onet??

    5/ bo generalnie sie udzial indywidualnych zmniejszyl, a fundy, a tym bardziej
    kompy nie potrzebuja grupy , no moze poza taka utajniona dla "obcych"

    6/ chyba najwazniejsze

    Bo to forum dyskusyjne probowano zamienic w polityczne !!!

    Nicki sami mozecie podac - o ile nie woleliscie zapomniec

    Ale czasem jeszcze cos sie rozwija

    Pozdrowko dla wytrwalych

    Loser

  • 6. Data: 2012-05-24 17:50:21
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Loser <l...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > 6/ chyba najwazniejsze
    >
    > Bo to forum dyskusyjne probowano zamienic w polityczne !!!
    >
    > Nicki sami mozecie podac - o ile nie woleliscie zapomniec

    Od kiedy obserwuję (od dawna) grupa ożywała tylko wtedy, gdy ktoś wrzucił
    jakiś temat polityczny, lub etyczny, lub inny OT. Giełda jest dla wszystkich
    zbyt oczywista :)

    kc

  • 7. Data: 2012-05-24 18:43:56
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    kc wrote:

    > Od kiedy obserwuję (od dawna) grupa ożywała tylko wtedy, gdy ktoś wrzucił
    > jakiś temat polityczny, lub etyczny, lub inny OT. Giełda jest dla
    > wszystkich zbyt oczywista :)
    >
    > kc

    Z moich doświadczeń i obserwacji wynika, że handel na giełdzie to samotna i
    nadzwyczaj indywidualna działalność. Można mieć z tej aktywności pożytki,
    jeżeli, z czasem, dobierze się sposób handlowania ściśle do swojej
    osobowości. Dlatego, sadzę, doświadczenia jednych są w znikomym stopniu
    przyswajalne przez drugich. Najzwyczajniej się różnimy. Tematy giełdowe
    pojawiłyby się gdyby znaleźli się nowi adepci tego zajęcia we wstępnej fazie
    swoich poszukiwań i we wstępnej fazie poznawania samego siebie i swoich
    ograniczeń. Bo każdy ma inne ograniczenia i na innym poziomie. Jak mnie się
    wydaje, czytelnicy tej listy mają ten etap za sobą.

  • 8. Data: 2012-05-24 19:02:54
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Z moich doświadczeń i obserwacji wynika, że handel na giełdzie to samotna i
    > nadzwyczaj indywidualna działalność.

    Też uważam, że spółdzielnie dobre tylko do przekrętów na małych spólkach (i
    debiutach, nawet dużych - BSK, FB, itp). My drobni musimy polegać tylko na
    sobie i broń boże zaglądać na strony inne niż z aktualnymi notowaniami
    giełdowymi. :). Reasumując - AT nade wszystko.

    pozdrawiam
    kc

  • 9. Data: 2012-05-24 21:48:05
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "totus" <t...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > się
    > wydaje, czytelnicy tej listy mają ten etap za sobą.

    nic dodać, nic ując totusie.
    jak zwykle celnie.

    pozdro
    george

  • 10. Data: 2012-05-26 18:16:38
    Od: root <a...@j...com>

    Dnia Tue, 22 May 2012 10:56:02 +0000 (UTC), XXL napisał(a):

    > handel futrami :-)
    > Codziennie a nieraz kilka razy w ciągu dnia oferują sprzedaż futer.
    > A gdzie szeroka tematyka rynków finansowych i makroekonomii ?

    Od lat już tak jest, gdy akcje pospadają o 50% a nawet więcej, grupa
    zanika. Jeśli ktoś pozostał, to pewnie znaczy że nie umoczył. W zasadzie
    to teraz powinny grupę zalewać posty nt. przecenionych spółek, wartych
    uwagi. Nikogo jednak nie obchodzą spółeczki które można kupić za psie
    pieniądze.
    Taki cykl powtarzał się już wielokrotnie jednak niewielu wyciąga wnioski.
    Tym lepiej chyba ;)