  • 21. Data: 2004-08-30 23:14:21
    Temat: Re: Żółkiewicz - WYJA?NIENIE
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Jarek Andrzejewski napisał:

    > a może ja się mylę i uczciwy przedsiębiorca może mieć powody do tego,
    > aby ukrywać swoją firmę, jak myslicie?

    Dnia jednego...

    -> http://groups.google.com/groups?selm=C7Of5.51315%24p
    D2.1104469%40news.tpnet.pl

    ... następnego:

    -> http://groups.google.com/groups?selm=_76g5.56492%24p
    D2.1205149%40news.tpnet.pl

    Itp.

    Szy.

  • 22. Data: 2004-08-30 23:48:23
    Od: yayco <i...@s...com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-08-31 01:14, kiedy Szymon Nitka napisał(a)
    co następuje:

    > Dnia jednego...

> [...]

    Bardzo miło patrzeć jak ludzie rosną.
    Najbardziej mi się spodobał kompozytor ulubiony: Tchaikowsky.
    Sam bym lepiej nie wymyślił

    yayco

  • 23. Data: 2004-08-31 06:05:43
    Temat: Re: Żółkiewicz - WYJAŚNIENIE
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > 2) Fundusz istnieje od kilku lat a nie od 2 miesiecy &#8211; wczesniej
    strona
    > funkcjonowała pod innym adresem. Nie jestem osoba wirtualną, posiadamy
    biura w
    > 3 miejscach w Warszawie i można zadzwonić lub przyjść i ze mną
    porozmawiać, co
    > zresztą KLIENCI funduszu często robią.

    Prosimy adresy tych biur

    > 3) Fundusz działa całkowicie zgodnie ze wszystkimi przepisami prawa
    > polskiego oraz prawa zagranicznego na obszarach na których fundusz działa.
    > Wśród klientów są również znani prawnicy czy wysocy przedstawiciele
    policji i
    > sprawdzali to wielokrotnie &#8211; każdy nowy klient także może mieć wgląd
    we
    > wszelkie dokumenty.

    No popatrz a w kasie grobelnego tez byli policjanci argument PUDLO

    > 4) Pieniądze są całkowicie bezpieczne gdyż są zabezpieczone majątkiem
    > funduszu i nie ma mozliwosci straty. Każda wpłata na żądanie
    zabezpieczana
    > jest hipotecznie na nieruchomościach biurowych należących pośrednio do
    funduszu
    > lub innych firm pełniących rolę poręczyciela &#8211; hipoteki wyceniane są
    często
    > nawet na mniej niż 50% ich wartości. Więc bankructwo funduszu to czysty i
    duży
    > zysk dla jego członków.

    Majtek funduszu to ZADNE zabezpieczenie. Jesli kolega ma jakiekolwiek
    pojecie o TFI
    to by wiedzial ze TFI nie ma dostepu do pieniedzy klientow. Pozatym fundusz
    obracajacy majtekiem na jaki
    ma zastaw nie ma racji bytu.

    > 5) Wpłaty zostały ograniczone właśnie z tego powodu, że fundusz
    > gwarantuje ich bezpieczeństwo własnym majątkiem &#8211; zawsze istnieje
    gdzieś
    > graniczna suma depozytów którą jest w stanie przyjąć &#8211; jej
    przekraczanie
    > narażałoby pieniądze innych na minimalne ryzyko i jest niedopuszczalne i
    > niepraktykowane.

    Kazda spolka gwarantuje wlasnym majatkiem a jakos potem sie okazuje ze
    majtku nie ma :)

    > 6) Zabawne jest śledzenie mnie poprzez NASK, znajomą mieszkającą w
    > Turku, archiwa internetowe, kartoteki policyjne &#8211; przecież można się
    po prostu
    > umówić na spotkanie lub zapytać bezpośrednio mnie.

    Prosmy o dokumenty. Na jakiej podstawie prawnej dziala,

  • 24. Data: 2004-08-31 06:42:17
    Od: "Marcin Janusz" <g...@p...onet.pl>

    > Jesli kolega ma jakiekolwiek pojecie o TFI
    > to by wiedzial ze TFI nie ma dostepu do pieniedzy klientow. Pozatym
> [...]

    Czytam to wszystko co to piszecie i nie nadażam za jednym... dlaczego się
    upieracie, że
    gość musi być Funduszem Inwestycyjnym (TFI)? Może ma jakieś rozwiązanie
    pośrednie
    typu spółka komandytowa lub jakiś Fundusz, gdzie każdy klient jest
    współudziałowcem
    ...rozwiązanie teoretyczne, ale w ten sposób funkcjonują fundusze hedge
    zagranicą.
    Równie dobrzezresztą może mieć zarejestrowaną spółkę w jakimś offschore, a
    tutaj spółkę
    dystrybucyjną lub jakąś która jest właścicielem tej która inwwestuje kasę...
    Jak by nie patrzeć w takim rozwiązaniu spółka inwestuje SWOJE pieniądze i
    SWOICH
    współwłaścicieli, więc KPWiG może przyjść na kawę, ale nic więcej...

    Nie znam szczegółów - ślędzę ten wątek bo może komuś uda się coś wyciagnąć o
    konstrukcji
    tego rozwiązanie... jednocześnie chciałbym, aby sie okazało to jakimś
    sensownym rozwiązaniem
    które wskazuje drogę jak działać na tym ułomnym rynku. Fajnie było by się
    dowiedzieć, że
    gosć coś robi i da się to robić w pełni legalnie, a nie tylko gdybać i
    marudzić...

    > gdzieś
    > przekraczanie
    >
    > Kazda spolka gwarantuje wlasnym majatkiem a jakos potem sie okazuje ze
    > majtku nie ma :)

    Ale w czym problem???? Ktoś kto wkłada kasę liczy się z jakimś ryzykiem...
    wolałbym mieć jakiekolwiek gwarancje, niż posiadać dziś jakiekolwiek ułomny
    TFI Akcji (który w czasie bessy tez będzie w najlepsze utrzymywał
    zaangażowanie
    w akcje na poziomie 80-90%) GWARANTUJĄC mi w de-koniunkturze wtopę!
    Wolę wiedzieć, że ktoś coś gwarantuje, ale jednoczesnie ROZUMIEĆ jak są
    inwestowane
    środki klienta (domyślam się, że jeśli są tam futures i opcje - to też jest
    gra na krótko),
    niż nie wiedzieć nic, a jeszcze być łojonym na 5% rocznie...

    > Prosmy o dokumenty. Na jakiej podstawie prawnej dziala,

    Tutaj się dołączam do prośby!! ;-)))

    Pzdr
    Marcin

  • 25. Data: 2004-08-31 07:14:39
    Od: "Qba" <r...@g...pl>

    No i wyszło szydło z worka - poczytajcie dzisiejszy Parkiet.
    News dnia - KPWiG prowadzi dochodzenie w sprawie prowadzenia działalności
    przez imć pana Żółtkiewicza bez wymaganych zezwoleń. Ciekawe, czy jego biura
    prowadzą jeszcze działalnośc, czy już się zwijają - kara grozi tu raczej
    sroga - 5 mln zł i na osłodę do 5 lat więzienia...

  • 26. Data: 2004-08-31 07:54:06
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Towarzysz(ka) Piotr Żółkiewicz zapodał(a):
    > Drodzy Internauci,
    >
    > Nazywam się Piotr Żółkiewicz i poinformowano mnie, że toczy się tu na mój
    > temat zażarta dyskusja. Boli mnie to, że tylu ludzie potrafi bezmyślnie
    > szargać czyimś imieniem i robic to za jego plecami. Moją skrzynkę
    > pocztową wczoraj wieczorem zarzucono dziesiątkami listów z pytaniami.
    > Postaram się na nie tutaj w skrócie odpowiedzieć.
    [...]

    > 9) I na koniec - drodzy Internauci - bardzo Was proszę na
    > przyszłość o więcej otwartości, rozsądku i zaufania - a
    > przynajmniej o powściągliwość w ocenie czegoś - o czym nic nie
    > wiecie.

    [...]

    Czyli nie udało się uciszyć sprawy Panu Piotrowi...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 27. Data: 2004-08-31 08:17:22
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Czyli nie udało się uciszyć sprawy Panu Piotrowi...

    Ale skoro KPWiG ich bada to istnieją

  • 28. Data: 2004-08-31 11:03:29
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    SP9LWH napisał:

    > Ale skoro KPWiG ich bada to istnieją

    Tak jest.

    Dokładnie tak jak Fox Mulder i zielone ludki.

    Szy.

  • 29. Data: 2004-08-31 11:26:58
    Od: "Fajas" <f...@e...pl>

    Dziwi mnie, ze skadinad powazna grupa wdaje sie w bezsensowna dyskusje!
    Mam wrazenie, ze macie malo pracy ;)

    Fajas

  • 30. Data: 2004-08-31 12:35:01
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 31 Aug 2004 13:26:58 +0200, "Fajas" <f...@e...pl> wrote:

    >Dziwi mnie, ze skadinad powazna grupa wdaje sie w bezsensowna dyskusje!
    >Mam wrazenie, ze macie malo pracy ;)

    dlaczego bezsensowną? Jeśli to uczciwy manager, to dlaczego tak się
    kryje ze swoją firmą, a jeśli nieuczciwy, to chyba warto, aby
    potencjalne ofiary miały szansę na zastanowienie.

    Aha i poza tym ma to jeszcze cel edukacyjny: jak będziemy robić
    przekręty, to już będziemy mądrzejsi i będziemy wiedzieli jakie
    pytania mogą paść :-)
    --
    Jarek Andrzejewski