  • 1. Data: 2009-07-02 12:19:29
    Temat: Znowu poważna awaria w mBanku
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Nie można dokonywać przelewów ani innych operacji wymagających
    wpisania hasła wysyłanego SMS-em. SMS-y nie dochodzą na komórkę.
    Conajmniej na kilku kontach w mBanku.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 2. Data: 2009-07-02 12:22:31
    Temat: Re: Znowu poważna awaria w mBanku
    Od: pwz <p...@j...pl>

    Zbynek Ltd. pisze:
    > Witam
    >
    > Nie można dokonywać przelewów ani innych operacji wymagających wpisania
    > hasła wysyłanego SMS-em. SMS-y nie dochodzą na komórkę. Conajmniej na
    > kilku kontach w mBanku.

    Może przygotowują się do wprowadzenia opłat za SMS-y?
    pwz

  • 3. Data: 2009-07-02 13:01:35
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Jul 2, 2:19 pm, "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    wrote:

    > wpisania hasła wysyłanego SMS-em. SMS-y nie dochodzą na komórkę.
    > Conajmniej na kilku kontach w mBanku.

    Ciekawe czy to przekona wszystkich tych, którzy piszą "dlaczego nie
    przejdziesz na hasła SMSowe, takie fajne i nowoczesne" :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2009-07-02 13:13:34
    Temat: Falstart ;-)
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Jarek Andrzejewski napisał(a) :

    > Ciekawe czy to przekona wszystkich tych, którzy piszą "dlaczego nie
    > przejdziesz na hasła SMSowe, takie fajne i nowoczesne" :-)

    No i okazała się kicha. U mnie raczej. Lub w Plusie. Miałem te
    konta na 1 numer komórki.

    Wysyłałem dziś SMS-a, przyszło potwierdzenie, czyli jeszcze
    działało. Te SMS-y z banku już nie doszły. Także dzwoniący do
    mnie otrzymywał komunikat, że abonent wyłączony. A na komórce
    miałem piękne logo operatora :-)
    Wyłączyłem, włączyłem i przyszły SMS-y z mBanku. Czyli już OK.

    Fajne i nowoczesne, ale zbyt skomplikowane, by w którymś ogniwie
    łańcucha nie nastąpiła kiedyś awaria.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 5. Data: 2009-07-02 13:30:49
    Temat: Re: Falstart ;-)
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 02 Jul 2009 15:13:34 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > No i okazała się kicha. U mnie raczej. Lub w Plusie. Miałem te konta na
    > 1 numer komórki.

    No widzisz posta na grupie łatwo napisać, ale żeby najpierw dokładnie
    sprawdzić to już deko gorzej.

    Xenocide

  • 6. Data: 2009-07-02 14:00:13
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    xbartx napisał(a) :

    > No widzisz posta na grupie łatwo napisać, ale żeby najpierw dokładnie
    > sprawdzić to już deko gorzej.

    Jaaaasne. Sprawdzić czy może Plus nie utracił licencji na
    częstotliwości, sprawdzić czy w mojej okolicy nie działa
    zagłuszarka, sprawdzić...

    Przyznaj się, ile razy miałeś zalogowany telefon, a nie odbierał
    połączeń? Bo mi zdarzyło się to pierwszy raz w życiu. Nie, nie
    mam telefonu od tegorocznej komunii.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 7. Data: 2009-07-02 14:09:36
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 02 Jul 2009 16:00:13 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):
    > Jaaaasne. Sprawdzić czy może Plus nie utracił licencji na
    > częstotliwości, sprawdzić czy w mojej okolicy nie działa
    > zagłuszarka, sprawdzić...

    Nie - po prostu sprawdzić czy masz zasięg, spróbować zadzwonić, wysłać SMSa.

    > Przyznaj się, ile razy miałeś zalogowany telefon, a nie odbierał
    > połączeń? Bo mi zdarzyło się to pierwszy raz w życiu. Nie, nie
    > mam telefonu od tegorocznej komunii.

    Zdarzało się, bywało że różne telefony kłamały o dostępności sieci, zdarzały
    się awarie SMSC...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 8. Data: 2009-07-02 14:16:02
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Jacek Osiecki napisał(a) :

    > Nie - po prostu sprawdzić czy masz zasięg, spróbować zadzwonić, wysłać SMSa.

    Jak to fajnie wszystko wiedzieć, jak się dostaje rozwiązanie na
    tacy :-P

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 9. Data: 2009-07-02 15:08:08
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 02 Jul 2009 16:16:02 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):
    > Jak to fajnie wszystko wiedzieć, jak się dostaje rozwiązanie na
    > tacy :-P

    Od wczoraj masz telefon? :) Już kilka razy tak właśnie sprawdzałem czy
    problem jest w banku, u mnie czy u operatora...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 10. Data: 2009-07-02 15:15:18
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> writes:

    > Od wczoraj masz telefon? :) Już kilka razy tak właśnie sprawdzałem czy
    > problem jest w banku, u mnie czy u operatora...

    Co nie zmienia faktu, że hasła smsowego nie da sie dostać bez
    kombinowania ("pożycz mi telefon" lubpodobnego)
    KJ

    --
    GNU is Not Unix